ورطه های هولناک!


من شاید جز آدمهای بی خیال دسته بندی نشم، اما آدمیم که وقتی توی ورطه های هولناک  گیر می کنه و می بینه کاری از دستش برنمیاد خودش رو می زنه به بی خیالی و انقدر فکرش رو مشغول چیزهای دیگه می کنه که از هولناکی قضیه براش کم بشه.


راستش فکر کنم اگه این مدلی نبودم، توی این دو سال اخیر یه بیست سالی پیرتر شده بودم، بسکه هی ورطه هولناک جلوم سبز شد و هی استرس، نگرانی، غم و ... پشت سرهم برام اومد.


حقیقت اینه که همه مشکلاتمون هم ختم به خیر شدن. ولی هنوز از زیر بار یکیشون بیرون نیومده یه مشکل جدید میاد سر راهمون و یه دغدغه و یه نگرانی جدید...


البته وجود آرامش بخش متین، وجود امن و نازنین متین رو هم توی آرامش همه این روزهای سخت نمی شه نادیده گرفت...


نظرات 6 + ارسال نظر
پری چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 11:28

ایشالا که هرچی هست خیره.مراقب خودت و علی کوچولو و همراه خوب زندگیت باش

آلما پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 11:03

منم تو این یک سال اخیر دقیقا همینم

نهال جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 16:49 http://www.1nahal.blogfa.com

خب بالاخره اومدی.خیلی خوشحالم که خوبی دوست خوب من.علی رو ببوس

ساچلی یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 10:31 http://helgha.blogfa.com

عزیزم امیدوارم اینم ختم به خیر بشه....خوبه که به چیزهای دیگه فکر می کنی یعنی می تونی...من خودم رو با فکر و خیال الکی آزار می دم...هی هم دعا می کنم خدا این فکرهای بد رو از ذهنم دور کنه

سمانه دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 13:06

ای وای بازم مشکل؟
ایشالا اینم مثل بقیه میگذره و ختم به خیر میشه.

مربم پاییزی چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 16:33 http://maryamepaizii.blogfa.com

چقد وبلاگتو دوس دارم:*

تموم ارشیوتم خوندم ..

لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد