ما خوبیم!

 

نوشته پایین رمزش همون رمز قبلیه. اصلا و ابدا هم چیز خاصی نیست که با نخوندنش چیزی رو از دست بدین. یه چیزیه تو مایه های ما خوبیم !


زودی هم پست این ماه علی رو می نویسم.

نظرات 6 + ارسال نظر
من یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 00:52 http://manoto68.blogsky.com

من رمز ندارم مستانه جان میشه به منم بدی؟؟
منو که یادت میاد من همون خانومی عشق بازی آسمونم که متاسفانه مجبورشدم تغییر آدرس بدم :(

تینا یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 11:01

به من رمز بده ... من این حرفا حالیم نیست

ایمیل می زنم

سعیده یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 23:49

یادم نیس!!!!!!!!!

نداشتی از اول

فلفل بانو دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 20:52

وای که مستانه تو من یکی رو رسما کشتی با این نوشتنت!
یا یه چیزی رو بگو تا تهش یا نگو کلا به خدا کشتیم!

ولی به جرات میگم تو داریت رو دوست دارم دوست دوست داشتنی من!

آلما سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 10:53

فرنوش سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 10:29

سلام ، ایشالا همیشه خوب وخوش باشید .
سال نو هم سال پر از خیر و برکت برای خونواده خوشبختتون باشه .
آمین

ممنون عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد