قتل!!!

 

دیشب خواب دیدم با یکی از دوستهام دعوام شده بود و بزن بزن کرده بودیم. همه­ی صورتم آش و لاش شده بود.
چند روز بعدش دیدم یه پلیس اومد دم در خونه‌مون و من رو برد توی یه زیر زمین.

فکر کردم دوستم ازم شکایت کرده. ولی بعداً فهمیدم ظاهراً دوستم به قتل رسیده و حالا پلیسا دنبال قاتل می­گردن و منم مظنون اصلیم.
خلاصه توی زیرزمین پلیسه روبه­روم نشسته بود و ازم بازجویی می­کرد و دور تا دورمون یه سری جوون نشسته بودن که ظاهراً کارآموز بودند و داشتن بازجویی کردن رو یاد می­گرفتن.
پلیسه می‌پرسید روز قتل صبحونه چی خوردی؟ بعدش کجا رفتی و ...؟
منم سعی می کردم خودم رو خونسرد نشون بدم و با لبخند به پلیسه می‌گفتم من که نمی‌دونم روز قتل کی بوده ولی اگه منظورتون روز دعواست صبحونه حلیم خورده بودم. تازه همشم مواظب بودم حرفی نزنم که به ضررم باشه. ولی با خودم فکر می­کردم چقدر این پلیسه باهوشه که از این سوالا می‌تونه قاتل رو تشخیص بده.
یهو یکی از این کاراموزا به پلیسه اشاره کرد که منم می‌تونم یه سوال بپرسم؟ پلیسه هم بهش اجازه داد. اونم بلند شد پرسید شما وبلاگ هم می نویسین؟ خیلی لجم گرفت. آخه نمی‌خواستم آدرس وبلاگم رو کسی بدونه.

بعد یهو یادم اومد که قبلاً یه وبلاگ داشتم و گفتم آره و آدرسش رو دادم. ولی توی خواب هرچی فکر می‌کردم که آخرین نوشته‌ام اونجا چی بوده یادم نمی‌اومد. خلاصه پلیسه رفت بررسی کرد و اومد با خشونت گفت احتمالاً قاتل خودتی. چون از بعد از اون اتفاق دیگه چیزی توی وبلاگت ننوشتی. حالا منم مونده بودم چه جوری خودم رو توجیه کنم. آخر سر هم مجبور شدم آدرس اینجا رو بهش بدم تا به عنوان یه قاتل اعدام نشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
رفوزه سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 09:37 http://partizanha.blogsky.com

چه شگفت انگیز!

فیروزه سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 09:46

مستانه :دی
خوبی ؟! چه خوابی دیدیا :))

سایه سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 10:09 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

چه خواب باحالی میگم برو سراغ اقا میتن بگو تو خواب ازت بازجویی میکردن اون کجا بوده که بیاد نجاتت بده ؟

گل دختر سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 10:32

قاتللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

خانوم خونه شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 08:49 http://www.tarhi-no.blogfa.com

چه با مزههههههههههه
حتما شام با متین بیرون بودی باز زیادی چیز میز خوردی D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد