لباس عروس

 

هیچ وقت توی رویاها و آرزوهام تصویری از جشن عروسیم نداشتم و هنوز هم ندارم. شاید چون هیچ وقت دلم نمی‌خواست عروسی داشته باشم.

حتی از اول با متین هم همین تصمیم رو گرفتیم. تصمیم گرفتیم که قبل از عروسی یه مسافرت (مکه یا سوریه) بریم و بعد ولیمه بدیم و همه رو دعوت کنیم.

اما رویاها و آرزوهای دیگران با مال ما منطبق نبود. همه دوست داشتن عروسی مستانه رو ببینن و مستانه رو توی لباس عروس.

ما هم ترجیح دادیم این بار دیگه با کسی در نیفتیم و بذاریم دیگران برامون تصمیم بگیرند و سعی کردیم همون‌طور که دیگران می‌خوان همه چیز رو به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

برای همین با توجه به امکانات خودمون بهترین سالن،‌ بهترین آرایشگاه و بهترین آتلیه‌ای رو که می‌شد، انتخاب کردیم. فقط مونده بود لباس عروس.

 

پنجشنبه وقتی توی مزونهای لباس عروس قدم می‌زدیم و سعی داشتیم بهترین انتخاب رو داشته باشیم، ترس برم داشته بود.

 

باورم نمی‌شد، مستانه‌ای که تا دیروز پشت سر مامان خانومی قایم می‌شد تا اول مامان سلام و احوالپرسی و تعارف کنه و ازش یاد بگیره که چی باید بگه، حالا باید تنهایی با اون همه مهمون که بیشتر از نصفشون رو برای اولین باره که می‌بینه، ‌احوالپرسی کنه، گرم بگیره، تعارف کنه و ...

 

باورم نمی‌شد مستانه‌ای که تا حالا پاشنه‌ی بلندتر از سه سانت نپوشیده حالا باید هفت هشت ساعت یه کفش ده سانتی رو تحمل کنه.

 

باورم نمی‌شد مستانه‌ای که تا حالا یک دونه آهنگ گوش نداده، حالا باید ساعتها برقصه!

 

نسبت به هیچ کدوم از لباسها هیچ حس خاصی نداشتم. به نظرم همش تکراری بود و شبیه هم. دوست داشتم یه لباس سبک و خلوت داشته باشم. اما خاله راضیه مخالف بود. انتخاب رو گذاشتم به عهده خاله راضیه. گفتم برام مهم نیست، ‌می‌تونی خودت هرچی رو که دوست داری انتخاب کنی.

خاله راضیه خیلی سختگیره ولی سلیقه‌ی خوبی داره. برای همین مطمئن بودم که از واگذاری این امتیاز به خاله راضیه پشیمون نمی‌شم.

انصافاً‌ هم انتخاب خوبی داشت. یه لباسی رو انتخاب کرد که نه خیلی شلوغ بود و نه خیلی خلوت، شیک و سبک.

 

وقتی لباس رو پرو کردم،‌ احساس زیبایی مفرط بهم دست داده بود و از اینکه هیچ تلاشی برای لاغر شدن نکرده بودم، نه تنها پشیمون نبودم،‌ خوشحال هم بودم.

 

لباس رو سفارش دادیم و قرار شد دو هفته‌ی دیگه برای پرو بریم و دو هفته بعدش یعنی هفتم تیر لباس رو تحویل بگیریم.

 

 

این چند روزه همش دارم به شنبه شب فکر می‌کنم. یه شنبه شب که خیلی دور نیست. یه شنبه شب که خسته‌ی خسته، با متین تنها می‌شیم. مطمئنم که اون شنبه شب حس خوبی دارم و از عشق سرشارم...

 

نظرات 22 + ارسال نظر
زهرا شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 09:05 http://sookootez.blogsky.com

یعنی امشب!! هیچ کدوم از شنبه شب ها دور نیستن...پر عشق باشین!!

گل دختر شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 10:39

میبارکه میبارکه

خانوم گلی شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 10:45 http://m-ylife.blogfa.com

واااااااااااااااااااااای مستانه مبارکهههههههههههههههههه
ایشاللا اون شنبه هم زودی می رسه و تو غرق خوشبختی هستی

صبا شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 11:24 http://www.hichkare.wordpress.com

مبارکهههههه
دلمون آب شد تا تو عروس بشی
در ضمن امشب بهتون خوش بگذره ... دعا یادتون نره

امشب نه! گفتم یه شنبه شب! منظورم شب عروسیمونه! آخه عروسیمون شنبه است!

طنین شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 11:50 http://asalioman.blogsky.com

می فهممت عزیزممممممم

سایه شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 12:20 http://raahetaze.persianblog.ir

هااااااااااااااااااااان ؟ چییییییییییییییییییی ؟ کدوم شب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ بابا اینجا ادم مجرد میاد و میره مراعات کن . لباس قشنگت حتما برازنده خودته . مبارکت باشه .

نازنین شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 13:07 http://adatmikonimm.blogfa.com/

منظورت امشبه..عزیزم همیشه سرشار از این احساسات زیبا باشی
عزیزیم مستانه جون خوشحالم که میگی چون لاغر نشدی خوبه افرین ...

نه منظورم امشب نیست!

تینا شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 13:33

دیگه دوسم نداری کامنتای من کو؟؟؟؟ لا اقل پسشون بده

کامنتات؟ یعنی من بیام واست کامنت بذارم؟
الان میام تینا جونم

تینا شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 13:45

نخیرم من برات سه تا کامنت گذاشتم از صبح هیچ کدومو تائید نکردی

نیست به خدا تینا جونم :(

تینا شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 14:03

قبول... اولش گفتم که اون ده تا دوست داشتنی هات رو از اولین دوست داشتنی برات آرزو میکنم... دوم گفتم که خیلی برای خوشبختیت خوشحالم و امیدوارم تمام روزهات با آقا متین طعم همون شنبه ی اول رو بده و سوم هم گفتم که کامنتای من کو فکر کردم دیگه دوستم نداری آخ جون که هنوز داری

فرنوش شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 14:18

شنبه شبا بی قرارم واسه لحظه ی دیدن تو

دارم درست می خونم دیگه؟ پس چرا اون جوری نیگا می کنین؟

من و من شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 15:08

تبریک که وبلاگت انتخاب شده به عنوان بلاگ برتر!!!!!!!!!! من و من هم انتخاب شدن هوووووووووووووووووورررررررررررررررررااااااااااااا

شراره مامان بردیا شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 15:20

یوووووووووووووهووووووووووو.............هورا
مباااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررررررررررررک باشه مستانه جووووووونم

فیروزه شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 15:53

آخییییی
مبارکا باشه عروس خانوم

سمیه شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 22:09 http://majarahayman.blogfa.com

وای نازی قربونت اون حس عاشقانت برم من ایشالله به پای هم پیر بشین
بادا بادا مبارک بادا ایشالله مبارک بادا کوچه تنگه بله عروس قشنگه بله

خانومی یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 02:21 http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

واااااااای شنبه شب لبریز از عشق لحظه ناب و دوست داشتنیه خیلی
من اینو خیلی دوست دارم

نارنجدونه یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 03:04

برات روشنی . آب و بخت سفید آرزو میکنم الهی من قربونت شم ... میتونم درک کنم آخه نا سلامتی منم قرار بود عروس شما .... حالا ببین خواست خدا جیه مسی میدونم عقد کردین اما شب عروسی هم غیر ممکنه چیزی از خدای بخوای بهت نده ... پس حتمی دعام کن عروس خوشگل خوشیه تو خوشیه منه باور کن عزیز دلم ... منو دعا م کن ... منم برات بخت روشن میخوام از خدا مبارک باشه این ازدواج و این همخونه شدن تا هزاران سال

مستانه یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 06:15 http://shahzadesharghi.blogfa.com

جینگ و جینگ ساز میاد و....
شازده دوماد نومزدت داره با ناز میاد...
وایییییییییییییییی خوش به حالتون. منم دلم باز عروسی می خواد.لباس عروس می خواد....
مبارک باشه.....
اون شب باید بخونین... امشب چه شبی است شب وصال امشب....
خوشبخت باشی عزیزم

الهه(جون جون و گلم جون) یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 09:00

واااااایییییی لباس عروس
منم واسه عقدمون هی مدل ساده و سبک انتخاب کردم
با کلی دردسر آخه همشون پف پفی بودن

به سلامتیییییییییی

مستانه یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 09:05 http://baadbadak.blogsky.com

به ناشناس:

در صورتیکه واقعا دلتون می خواد جوابتون رو بشنوین آدرس ایمیلتون رو بذارین تا بهتون جواب بدم.

روزانه های من و علیرضا یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 09:34 http://doonyaye-man

سلام
واییییییییییییییییییییییییی چقدر ماه میشه
مستانه حتما عکس لباس عروست رو بگذار ببینم میخوام ببینم چه جوری هست دلم ضعف رفت
راستی خوش بحالت خالت با سلیقه هست
آفرین
راستی کی عروسیت به من خبر بده باشه
چرانمیایی پیشم
ای شیطون

خانوم خونه پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 08:47 http://www.tarhi-no.blogfa.com

واااای به سلامتی خوشبخت بشین ایشاللا
من بر عکس تو انقد ذوق لباس عروس دارممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد