جوجه کشی!


سلام دوستای مهربونم


خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟


ببخشید بی‌موقع مزاحم شدم!‌


یه عرض کوچیکی دارم. بگم رفع زحمت می‌کنم!


غرض از مزاحمت این که کسی رو نمی‌شناسین که تعبیر خواب بلد باشه؟ یه آدم مطمئن و کار درست؟


میشه بی‌زحمت ازش بپرسین تعبیر این خواب چیه؟


یه نفر، یه نفر که هیچ اطلاعی از مشکلات ما نداره، خواب دیده که متین یه جوجه گرفته توی دستش و داره فشارش می‌ده و هرچی اون آدم از متین می‌خواد این کار رو نکنه و جوجه رو نکشه متین راضی نمی‌شه و می‌گه فقط کشتن این جوجه باعث می‌شه مشکل ما حل بشه. بعدم جوجه رو می‌کشه و با عرض شرمندگی پرپرش می‌کنه!


حالا ما هم یک کمی از این خواب ترسیدیم و هم یک کمی فکر می‌کنم کشتن جوجه چیه که مشکلمون رو حل می‌کنه.



ممنون می‌شم اگه کمکی از دستتون برمیاد دریغ نکنین.


با عشق و دلتنگی...


با اجازه...فعلاً خدانگهدار...

    

نظرات 18 + ارسال نظر
یاس پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 14:32 http://www.yaseman-17.blogsky.com

شرمنده
خب شایدم شام زیاد خورده بوده
وبلاگت قشنگه
به منم سر بزن

ترانه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 15:31

ببین جوجه فکر نکنم تعبیری داشته باشه ولی خوب به هرحال این جوجه بزرگ میشه دیگه یا مرغ میشه یاخروسبگردین تعبیر مرغ و خروس ژیدا کنین...چون من میدونم جوجه تعبیر نداره

خانوم خونه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 15:56 http://www.tarhi-no.blogfa.com

واللا من نمی دونم از یوزارسیف حکیم بپرسین
شاید یعنی که مثلا نذری کنین مرغی خروسی چیزی قربونی کنینتا مشکلتون حل شه ولی به هر حال ایشاللا که خیره

فاطمه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 16:03

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

من اینطوری شنیدم که انسان خواب رو اون کسی که اول تعبیر کنه همونطور میشه بخاطر همین میگن که به انسانهای خوش قلب و مومن بگین .

الحمدلله که دوستانی که نوشتن تعبیر خوبی داشتن . به هر حال انشاءالله که خیر باشه .

من تعبیر خواب نمیدونم . اما شاید مشکلتون با دادن صدقه و ریختن خون حل میشه انشاءالله .

کسی رو میشناسم که تعبیر خواب رو میدونن ، چون از تفسیر قرآن با خبر هستن اما نمیدونم چطور به شما بگم .

التماس دعا

فاطمه جان نمیشه شما تعبیر خواب رو برام بپرسی و بهم ایمیل بزنی؟ mastaane.m@gmail.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 16:29

جوجه

1ـ خواب جوجه هایی که تازه از تخم در آمده اند خستگی از مسئولیتهای بسیار است که سرانجام معلوم می شود پذیرفتن مسئولیتها به نفع زندگی شما بوده است .

2ـ دیدن جوجه هایی که پر و بالی در آورده اند ، دلالت بر آن دارد که بی آنکه به کار جسمانی بپردازید در کارهای خود موفقیت به دست می آورید .

3ـ اگر خواب ببینید جوجه ها به آشیانه می روند ، دلالت بر آن دارد که کسی می خواهد شما را به درد سر بیاندازید .

4ـ اگر خواب ببینید مشغول خوردن خوراک جوجه هستید ، نشانة آن است که در امر عشق و کار بلا تکلیف می مانید .
inaro az taleebini didam hala nemidoonam be dard bokhoreh ya na,vali ye khoros ghorboni konin fekr konan bad nabashe,payandeh bashi

روناک پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 16:59

مرسی اگه دیدیش سلام منو حتما برسون نورا یه سایت تعبیر خواب بلده
تو نت بگرد
البته نمیشه بهش اطمینان کرد

رضا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 18:00

اصولا نباید به هر خوابی توجه کرد.مگر خواب افراد خاص و در شرایط خاص که معمولا چنین افرادی از بازگو کردن خواب خود اجتناب می کنند.
لینک زیر خدمت شما.


http://www.pooyaonline.net/dream/fa/index.php

دختر بابایی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 19:00 http://roshan1980.persianblog.ir

سلاممممممممممم:)
چه خواب خشنی.. ولی معمولا خوابها ماهیتشون برعکس ظاهرشونه. کسی رو نمیشناسم.. ولی فعلن دعا میکنم مشکلتون به خوبی حل شه انشاله

بانو پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 20:24 http://lanuit.blogfa.com

خدا به خیر کنه!

دخترک جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 10:44 http://oneday.blogsky.com

شاید به قول یوزارسیف یعنی اسماعیلاتونو قربونی کنید !
به هر حال هر چه باشد با دادن صدقه رفع بلا میشود

سوسن جعفری جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 16:22

البته شما که مرا جدی نگرفتید. من که گفته بودم باید قربانی بدهید. چیزی به طبیعت بدهکارید.

فلفل بانو شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 08:13

من فکر میکنم نظر دارین تو زندگیتونو حتما باید یه خونی چیزی بریزی جهت رفع بلا

گیتی شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 08:41 http://giiitiiii.blogfa.com/

مستانه جون متاسفانه نمی شناسم کسی رو خودمم که بلد نیستم... ایشالا که خیره... صدقه یادت نره خانومی

مریسام شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 08:54

تعبیر و فهمیدی منم خبر کن

گلدونه ی مزدوج شده شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 09:11

ببین تعبیر خواب شرایط خاصی داره...

صدقه حتما بذار، بعدشم شاید باید چیزی قربانی کنی؟ به اصطلاح باید خونی چیزی بریزین...مثلا یه گوسفند بکشید... البته این فقط نظر شخیه منه و صدالبته صلاح مملکت خویش خسروان دانند...

ایشالهه به زودی مشکل حل میشه

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 14:22

سلام همسایه های ۴ شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 20:57 http://rezatehranii4.blogfa.com

سلام.با قسمت شانزدهم خاطرات سرد منتظرتم.
بدو بیا

مهدی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 09:52 http://hasratedel.blogsky.com

من که تعبیر خواب بلد نیستم
کسیو هم نمیشناسم
ولی این خواب یه مقدار همچین خشنه !!!
و معمولا می گن (یعنی شنیدم) تعبیر ها بر عکس خوابند ! یعنی مثلا شاید این متین فردا جون یک حیوون رو نجات میده ! شایدم جون یک انسان
گاهی هم نمیشه به خواب اعتنا کرد ! مثلا من یک شب سهم شام خودم و خواهرم رو خوردم ! نصف شب دیدم یک گربه سیاه اومده تو خونه ! حالا هر چی همه رو بیدار می کنم می گم یه گربه تو خونست ! همه میگن خواب دیدی از شکم پری ! حالا هی من آدرس میدم که این شکلی بود ! هی بقیه انکار می کنن ! ناگقته نماند فرداش یه گربه دقیقا همون شکلی دم خونمون رویت شد ! چه ربطی داشت ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد