تخریب به چه قیمتی؟


توی این هفته چهار پنج بار مسیر نوبنیاد - تجریش رو رفتم و برگشتم! حالا گاهی یه کاری داشتم، گاهی هم همین‌طوری با متین رفتیم که یه دوری بزنیم!


توی این چند دفعه‌ای که رفتم هر بار این مسیر شلوغتر بود و ترافیک بیشتری داشت. چرا؟ چون از جایی که پارک نیاورون شروع می‌شه، تبلیغات انتخابات هم شروع می‌شه و گُله به گلُه جوونها جمع شدن و تبلیغات پخش می‌کنن! بیشترشون سبزن و دست‌بند و شال سبز و تصویرای میرحسین رو پخش می کنن! اما طرفدارای احمدی نژاد هم کم و بیش هستن و عکسهاش رو هل می دن توی ماشینا!


یه چیزی که برام جالبه، اینه که چه اینا و چه اونا شادن! هیجان‌زده‌ان! دارن برای رسیدن به یه چیزی که براشون مهمه تلاش می‌کنن و این حس خوبی بهشون می‌ده! حسی که معمولاً توی نسل جوون ما کم پیدا می‌شه!


برای همین هرچقدر هم که توی این ترافیک بمونم اذیت نمی شم! دیدن قیافه‌ی شاد و با انگیزه‌شون کلی بهم انرژی می ده!


می دونین من آدمهایی رو که به هر دلیلی از احمدی نژاد طرفداری می‌کنن دوست دارم، آدمهایی رو که از کروبی و رضایی طرفداری می‌کنن دوست دارم، آدمهایی رو که از موسوی طرفداری می‌کنن بیشتر دوست دارم، حتی با آدمهایی که رای گیری رو تحریم می‌کنن هم مشکلی ندارم!


فقط و فقط از آدمهایی بدم میاد که دوست دارن هرجوری شده ساز مخالف بزنن! آدمهایی که من مطمئنم طرفدار احمدی نژاد نیستن، ولی برای اینکه ساز مخالف بزنن و با این کار جلب توجه کنن، موسوی و کروبی رو خراب می‌کنن! آدمهایی که هرکی هرجا بر ضد یکی از این کاندیداها حرفی می‌زنه، با خوشحالی مطلب رو می‌خونن و هرجا که می‌شینن شروع می‌کنن با آب و تاب مطلب رو نقل می‌کنن و احتمالاً دید چند نفر رو به اون کاندیدا خراب می‌کنن، اما خودشون هم جایگزینی ارائه نمی‌دن!

من از این جور آدمها بدم میاد! چون برای این آدمها آینده ایران مهم نیست! تنها چیزی که مهمه فقط و فقط خودشونن و جلب توجه کردن! حتی اگه این جلب توجه کوتاه و آنی باشه، اما انتخابات چهار سال از سرنوشتشون رو رقم بزنه!



نظرات 10 + ارسال نظر
گلدونه ی مزدوج شده چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 13:38 http://gharibe0001.blogfa.com

می گم چطوره حتی اگه کسی که خواستیم رای نیورد همچنان مسیر سبزو ادامه بدیم؟

(چون شبزه گذاشتمش)

مشاور سرمایه چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 14:04


سلام دوست عزیز
اگر می خواهید یک سرمایه گذاری درست را تجربه کنید یا
علاقمند به داشتن یک کار پر درآمد و آزاد را دارید شما میتوانید از وبلاگ ما دیدن کنید

روناک چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 14:10

شدیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا موافقم
بابا اون دوره ای که هر کی رای نمی داد می گفتن وای چه روشنفکر تموم شده

مریسام چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 14:27

فریبا چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 14:46 http://WWW.LONGLIVEAHMAD.BLOGFA.COM

یه مطلب در همین رابطه گذاشتم تو وبلاگم...

کلن شور و هیجان باعث سرزندگی میشه... javascript:void(0);

فرنوش چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 14:50

آخی... حرص نخور... گرچه حودمم می خورم
کی انتخابات تموم میشه ای خداااااا.... دیگه طاقت این چندشیزم حاکم بر جامعه رو ندارم

سوسن جعفری چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 16:45

کسی که طرفدار رأی دادن است حق دارد حرف بزند
کسی که طرفدار تحریم رأی است حق دارد حرف بزند
کسی که طرفدار رضایی است حق دارد حرف بزند
کسی که طرفدار کروبی است حق دارد حرف بزند
کسی که طرفدار موسوی است حق دارد حرف بزند
کسی که طرفدار احمدی نژاد است هم حق دارد حرف بزند
کسی که نشانه های بدی می‌بیند حق دارد بگوید
کسی که ...
کسی که ...
درسته؟

-- راستگو -- چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 17:43

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک سایت جست و جو ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
شاید به نظرتون کار اضافی باشه چون می شه از گوگل هم استفاده کرد.
ولی تفاوتش در این هست که ما چون سایت و یا وبلاگ های به زبان فارسی را ثبت خواهیم کرد و اگر کسی کلمه انگلیسی را جست و جو کند در نهایت با سایت و یا وبلاگ های فارسی مواجه خواهد شد که در گوگل اگر کلمه انگلیسی جست و جو کنید به سایت های انگلیسی مواجه خواهید شد.

اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

متشکریم

تینا پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 05:40

مستانه!... باور کن اگر دلایلی که مخلملباف برای دادن رای توی نامه ی سرگشادش ذکر کرد نبود.. من جزو کسانی بودم که تو ازش بدت می اومد... مستانه ... من دارم بین افتضاح... بدترین... بدتر و بد انتخاب می کنم... فقط چون چیزی با رای ندادن حل نمی شه و حتی شاید بدتر شه... با اینکه به شدت از این عمل متنفرم... رای دادن یعنی اینکه من یکی از این چهار نفر رو برای ریاست مملکت قبول دارم و دوستش دارم... اما اینطوری نیست ... رای من دروغیه که مجبورم به خودم تحمیل کنم...

سیامک پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 11:05

دلم واسه متین میسوزه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد