یه جای خاص! + سخنی با طرفداران احمدی نژاد!


دیدین این آدمهایی رو که مرض دارن بقیه رو بذارن سرکار؟


مثلاً با کلی هیجان تعریف می‌کنن: "وای نمی‌دونی چه اتفاقی افتاده. حیف که نمی‌تونم بهت بگم!"


یا : "دوستم یه چیزی برام تعریف کرده! خیلی جالبه. اما بهم سفارش کرده که به کسی چیزی نگم."


و ...


راستش منم از همین دسته آدمهام !!!


حالا هم می‌خوام با کلی هیجان براتون تعریف کنم که فردا قراره بریم یه جای خاص و هیجان انگیز و قراره یه چیز جدید رو تجربه کنیم.



ولی خوب نمی‌تونم بگم کجا! یعنی فعلا نمی‌تونم بگم.


اگه خدا خواست و نتیجه‌اش خوب بود فردا، پس فردا واستون تعریف می‌کنم!


اگر هم نتیجه‌اش خوب نبود که من به روی خودم نمیارم و شما هم چیزی به روم نیارین.


دیگه ببخشید که این پست سرکاری شد!




سخنی با طرفداران احمدی نژاد:


دوستای خوبم، آخه احمدی نژاد به چه زبونی بهتون بگه خودشم طرفدار موسویه تا باور کنین؟


- مستقیم بهش نگفت من به شما علاقه مندم؟ که گفت!


- شال سبز ننداخت؟ که انداخت!



- نگفت من نماد تغییرم؟ که گفت!


- پنجشنبه هم برای اینکه حجت رو تموم کنه دستش رو به علامت V بالا نبرد؟ که برد!



آخه به چه زبونی باید بگه تا باورتون شه؟


سخنی با طرفداران موسوی:


ببخشید اگه این عکسای بالا اذیتتون کرد.


نظرات 21 + ارسال نظر
مریسام شنبه 27 تیر 1388 ساعت 13:11

از دست تو زودی بگو 1 2 3 - 1 2 3 بگوووووووووو

نه نه نه! شرمنده!

رضا شنبه 27 تیر 1388 ساعت 13:18

پس بخاطر اینکه از فضولی نمیرم دعا می کنم تا نتیجه کار خوب باشه... شما هم مثبت نگر باشید تا هر جوری شده نتیجه رو خوب تلقی کنین...

خیلی خوبه! دعا کنین!

سیندخت شنبه 27 تیر 1388 ساعت 13:21

ای مردم آزار...

اسمایلی یه شیطون که داره بهت می خنده!

مسعود شنبه 27 تیر 1388 ساعت 13:26 http://aseman25.blogsky.com

سلام
وب زیبایی دارین با تبادل لینک موافقید

نه!

خانمه شنبه 27 تیر 1388 ساعت 13:40

یعنی حدس وزدن و اینا هم کارمون رو راه نمیندازه

خوب اگه بتونی حدس بزنی من حرفی ندارم. ولی خیلی بعیده!

باتو شنبه 27 تیر 1388 ساعت 14:13

خوبه گاهی ادم تو خماری بمونه

وا! کجاش خوبه؟

جودی ابوت شنبه 27 تیر 1388 ساعت 15:29 http://whenurnot.blogfa.com


در هر حال ایشالا نتیجه اش خوب باشه تا تو هم بیای زود تعریف کنی

خدا کنه!

تینا شنبه 27 تیر 1388 ساعت 16:48

اصلا حالا که اینطوری شد منم بقیه ی داستانم رو با اینکه خیلی هیجان انگیزه عمرا نمی گم.... یا خصوصی می گم پسورد نمی دم

رضا شنبه 27 تیر 1388 ساعت 17:07

التیماتوم تینا!!!!!!!

هستی شنبه 27 تیر 1388 ساعت 17:29

ایشالا که نتیجه خوب باشه و بیای واسه ما هم تعریف کنی.

ولی واقعا؛ این سخنی با طرفداران موسوی خیلی به جا و لازم بوداااا . چون من یکی که از دیدن این عکسا این شکلی شدم و هر چی اسمایلی زشت و کریه و حالت تهوع دیگه س......

نازنین یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 00:09 http://adatmikonimm.blogfa.com/

عزیزیم خواهش می کنم ..ما دیگه به دیدین عکساش عادت کردیم اما همیشه ادیت می شیم ..خدا کنه پست سر کاری مباشه برامون تعریف کنی..منم الی را 2 بار دیدیم اما من اصفهانی نیستم ها اما اصفهانیها را دوست دارم..منم یک جورایی با تو موافقم

بانو یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 00:43 http://lanuit.blogfa.com

کلا این پست مخاطب آزاری بود دیگه

[ بدون نام ] یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 08:21

خیلی باحال بود
بخصوص تو عکس دوم که چهار نفرم نرفتن استقبالش
چقدر کمن

فلفل بانو یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 08:23

خیلی باحال بود
بخصوص تو عکس دوم که چهار نفرم نرفتن استقبالش
چقدر کمن
اون پایینی منم

سارا یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 08:43 http://adomide.wordpress.com/

جالب بود...

فینگیل بانو یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 09:43

مستانه جان یادته بچه بودیم میخوندیم تقلید کار میمونه میمون جزء حیوونه؟؟؟

رها یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 14:19 http://www.freed.blogfa.com

والا
یکی نیست همینو بگه :))

الی یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 19:03

تاییدیه ؟

الی یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 19:03

من یک پیام خصوصی دارم چه کنم ؟

تاییدیش کردم کامنتت رو بذار

یاسمن دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 11:15

دیشب خواب دیدم تو یه منطقه یعنی یه زمین خالی(که برای خودمونه)2دسته طرفداری ا.ن و موسوی وایسادن البته بینشون یه دیواره میخوان دعوا کنن یعنی یه جورایی جنگ راه بیفتهبعد از آسمون 3تا کبوتر بزررررررررررررگگگگگگ و سفیییییییییییید خیلییییییی خوشگل بودن دماشون بللللللند سفیدسفید خیلی ماه بودن اومدن بالا سر طرفدارای موسوی و گفتن ما با شماییمبه نظرت اون 3تا کبوتر آدمن یا فرشته؟

ساناز یکشنبه 19 مهر 1388 ساعت 16:35

موسوی با این گندی که زد هیجی نمی شه تا کی میخوایم کورکورانه ازش حمایت کنیم؟ اون و امثال اون لیاقت حمایت ما رو نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد