مستانه عصبانی می شود!!!!


* یه بار بهت گفتم این کار رو نکن، کردی...


الان هم دارم بهت می گم این کار رو نکن، به خاطر خودت این کار رو نکن و به خاطر من،


و اگه این بار هم به کاری که داری می کنی ادامه بدی، مجبور می شم کاری کنم که نه تو دوست داری و نه من!


تو که این رو نمی خوای؟ می خوای؟


حالا دیگه میل خودته که فکر کنی این رو برای تو نوشتم یا خودت رو بزنی به اون راه!



* متین نازنینم، بیشتر از همیشه دوستت دارم




پ.ن: جهت اطلاع از مکان و زمان نهایی قرار به همون جا مراجعه کنید.


نظرات 11 + ارسال نظر
تینا شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 11:14

خانوم اجازه... ما میترسیم!

:)) نمی خواد بترسی. با تو کاری ندارم.

جودی ابوت شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 11:37 http://whenurnot.blogfa.com

تو این موقعیت هیچی نمیتونست انقدر خوشحالم کنه
مرسی مستانه عزیزم خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی
امیدوارم یه موقعی باشه حتما بتونم بیام. کی هست و کجا ؟ ببین من فعلا کرج زندگی میکنم زیاد دیروقت نباشه لطفا

هلیا شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 11:45

اون وقت با کی بودی این یعنی چی من که سردرنیاوردم خواهر

جودی ابوت شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 11:48 http://whenurnot.blogfa.com

به نظرم عالیه . ایشالا که حتما حتما میام .
بازم مرسی به یاد منم بودی دوست عزیزم
یادت باشه قبلا هم گفته بودم یه روزی حتما میام خونتون تلپ میشم . پس مواظب باش زیاد بهم رو ندی

فرنوش شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 12:02

زن و شوهر دعوا کنند... ابلهان باور

کی رو می گی؟ ما که با هم دعوا نکردیم

خانمه شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 12:14

میبینم که خوشت میاد ماه رمضونی ملت رو بذاری تو خماری ... یه نفر رو میخواهی دعوا کنی N منهای یه نفر باید فکر کنن یعنی با کی بود مستانه

روناک شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 14:37

مستانه کنکور مریم چی شد؟
یه هو یادش افتادم

گفته بودم که رتبه اش شده 2!

همون جایی که می خواست قبول شد.

Emovi.like.no.other شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 15:24 http://emo-vi.blogspot.com

بهله .. کاملا فهمیدم چی به چیه

خوب خدا رو شکر!

بانو تمشکی شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 15:37 http://tameshki.com

انگار واقعا اعصاب نداری ها

هوم ؟!

اوهوم . . . بعدن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چرا بابا. اعصاب دارم. چی بعدا؟

روناک شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 16:36

خیلی خیلی تبریک نه نگفته بودی یعنی اینجا نگفته بودی وگرنه من حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یادم می موند

گفته بودم. ایناهاش
http://www.baadbaadak.com/1388/03/03/post-344/

روناک شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 20:24

آره الان دیدم
پست رو که دیدم زود یادم اومد کدوم پسته و با اطمینان گفتم این پسته که اصلا اشاره ای به اون موضوع نداشت!
تازه جالبه دو سه بار خوندم و با خودم گفتم بفرما مستانه خانوم اینجا که اصلا راجع به مریم نگفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!
گیج میزنممممممممممممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد