خودآزاری


از صبح دچار خودآزاری شدم! خودآزاریش این مدلیه که عکس خودم و متین و مامان و بابام و خاله و عمه‌م و ... رو می‌دم به این سایته و وقتی نتیجه‌اش رو می‌بینم، می‌شینم هق هق گریه می‌کنم...


خب دلم نمی‌خواد این آدما پیر بشن...


نظرات 11 + ارسال نظر
تینا یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 10:42

آخی....

نرگس یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 11:00 http://fereshtekuchulu.blogfa.com

ای وای
چه سایت جالبی

منم رفتم خونه ازش استفاده می کنم
جالبه برام

خیلی غصه نخور
همه پیر میشن

سایه یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 11:19 http://didarema.persianblog.ir

اخه چقدر تو دل رحمی دختر . رفتم توی سایته قیافه هایی تحویلم داد که مرده بودم از خنده

محیا یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 11:35

این هم از عوارض خرداد ماه امسال

فیروزه یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 11:40

قیافه ی پیری خودم رو که دیدم مرده بودم از خنده! ... اینقدر زشت شده بودم که نگو ...
مستانه جان پاشو به جای این کارا برو درست رو بخون ... اخر ترمه ها

زن ذلیل یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 13:07 http://1zanzalil.persianblog.ir

عجب سایتی بود.
من که خوشتیپ تر شدم

پرنده خانوم یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 13:14


ایشالا که عزیزانت همیشه سالم و شاد کنارت باشن...

خانم سین یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 13:47

غرض از مزاحمت، این کانتر ریدرز هات یه روز 49 میشه یه روز 53 یه روزم مثل امروز میشه 11

راما یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 17:17 http://missymemol.blogfa.com

وایییی این چی بود؟؟؟؟؟

بانو.حکایت همچنان باقیست دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 00:00

مستانه جان راجع به پست قبلت میشه ازت بپرسم
پس تو یعنی میخوای تا ابد به همین زورگوییا و توهین ها و تحقیرها عادت کنی و اینو ترجیح میدی به یه خرداد پرحادثه ؟؟؟!
فراموش نکنیم که ازقدیم گفتن نابرده رنج گنج میسر نمیشود ..بهای گنج ازادی چقدره ؟ بنظرت زندگی تو یه کشور ازاد وحفظ حرمت افراد خواسته ی زیادیه ؟ بنظرت واسه اینکه مبادا سخت بگذره یا تلخ یا پرحادثه باید تاهمیشه همینجور توسری خور باقی بمونیم وروزبروز متحجرتر و عقب افتاده تر بشیم وهرروز کشورمونو مسئولینش(!!!) بشن سوژه خنده ی مردم جهان و برنامه های نایت شو ؟؟؟ اره ؟ یعنی تو حاضری تو همچین شرایطی تاهمیشه زندگی کنی مبادا که این ارامش کذایی و ظاهریی که مثلا داریم چندصباحی بهم بخوره ؟؟؟
من واقعا منظورت رو از پست قبلیت نفهمیدم .
اگه بدبرداشت کردم شرمنده ..گرچه مستانه ایکه من میشناسم بعیده یه همچین دیدگاهی داشته باشه ..

حق با توئه بانو جان... با تو و تمام کسایی که توی پست قبل کامنت گذاشتن. من فقط خیلی می ترسم

sahar دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 08:18

salam too yeki az postat mikhasti ke ketab bet moarefi konim in am ye adress bara in ke rahat betooni ketab entekhab koni
bookish.blogfa.com

ممنون سحر جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد