حکایت کفگیر و ته دیگ!


خسته شدم بسکه حساب کتاب کردم! آخه من که آدم حساب کتاب نیستم، اصلا بلد نیستم پول بشمرم چه برسه به اینکه پول جمع کنم!


خسته شدم بسکه فکر کردم چه جوری پول این ترم دانشگاهم رو جور کنم و فردا آخرین مهلتشه و من هنوزم دارم فکر می‌کنم که دویست تومن بقیه‌اش رو از کجا بیارم.


خسته شدم بسکه یه این فکر کردم که با هیچی تومن چی برای مامانم و مامان متین بخرم.


خسته شدم بسکه فکر کردم دلم شمال می‌خواد و پول یه شب شمال موندن رو نداریم.


خسته شدم بسکه تک تک بیتهای اینترنت‌مون رو شمردم که یه وقت توی این وضعیت بی‌اینترنت نشیم.


*     *     *


خوبم، سرحالم، هیچ مشکلی هم ندارم به جز اینکه ذهنم پر از یه عالمه جمع و تفریقه...


برای روز مادر چی می‌خرین؟ چه پیشنهادی دارین؟

 

نظرات 24 + ارسال نظر
SARA123 سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 17:40

MASTANEYEH AZIZAM, MAN AZ MADARAM DDOORAM, KHOSHHAL BASH BA TAMAME GEREFTAREEHAYEH IRAN, EEN NEMATO DARI, NAZAREH MAN: 1 SHAKHEH GOL+1 KETABEH KHOOB+ YE CHEEZEH KOOCHIK KE MADARET EHTIYAJ DAREH, HATA SHODEH YE DARGHOOti baz kon ya malagheh, ba saligheh va rizbini amma arzoon.

az ghadim goftand pooleh chand cheez joor misheh:daneshgah, shomal va internet va albateh hedyeyeh roozeh madar:)))

سارا جان امیدوارم دوری تو از مامانت هم خیلی زود به نزدیکی بدل شه و اگرم تو نمی خوای برگردی مامانت بیان پیشت

متین سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 17:45

این نیم سکه ای که من برای روز زن برات گرفتم مشکل رو حل می کنه دیگه...ها؟
روزت مبارک همسرم :)

چی...؟
نیم سکه 151 هزار تومنه...؟
49 تومن دیگه می خوای...؟
اونم خدا می رسونه...

آخه این نیم سکه تا بیاد به دست ما برسه دل صاحابش آب شده!!!

. بـــانــ و تمشـــ کی . سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 18:07 http://tameshki.com

ببین ؟
اگه با همسرت باشی فکرتم باهاش تقسیم کنی !!
مشغلت کمتر میشه جیگری !!
با سارای عزیز موافقم !!

شاخه گل رو که هستم بقیشو نمیدونم چی بگیرم

خوب با هم که تقسیم کنیم، یا حتی جمع و ضربم که بکنیم بازم پول لازم داریم

ترانه سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 18:20 http://zendegihaa.blogspot.com/

نگران نباش. خدا میرسونه. منم برای شهریه م کلی ذهنم قاط زده بود . اما خدا رسوند و تسویه کردم.
گل بخرین وقتی پولدار شدین جبران کنین.

یعنی واقعا فردا صبح که بیدار شم حسابم پر شده؟

لیلی و سروش سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 19:12

ای بابا چرا همه وبلاگ نویسا این چندوقت به بی پولی خوردن ؟ این مامانا هیچ وقت شانس ندارن . دم روز مادر جیبهامون خالی میشه . البته اونا فقط شادی و خوشبختی ما رو میخوان و با دیدن اون هم راضین .

آره... اونا که توقعی ندارن ولی آدم خودش دلش می خواد یه کاری بکنه

پرنده خانوم سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 20:20

قربونت برم من:*
خدایااااااااااااااااااا
به این مستانه و متین کلیییییییییییییی پول برسون
---
منم نمیدونم چی بخرمممممم

خدایا! شنیدی؟

شهره سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 20:35 http://http://kocheyezendegi.blogfa.com/

یه وام بگیرین و حالشو ببرید....همه مشکلات هم باهاش حل میشه!

بعد قسطاش رو کی بده؟

زنجبیل سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 21:29

وای مستانه تو رو خدا تو دیگه غر غر نکن . من اصلا عادت ندارم مستانه غز بزنه . تو هی باید بیای بگه دنیا چقدر قشنگه ادمها چقدر مهربونن. اصلا غر زدن به قیافت نمیاد . تو همش باید بخندی روز مادرم دو شاخه گل بخر بهشون بگو این ماه دستت تنگه ! ماه بعد براشون می خری. 200 تومن دانشگاهم که جور شد با همت متین میمونه شمال ! یه روز دوتایی پاشین برین جاده جالوس یه دوری بزنین یه سیب زمینی رو اتیش درست کنن جای منم خالی کنین شبم برگردین !

اٍ خوب منم دلم می خواد غر بزنم!

یعنی واقعا همه مشکلاتم رو حل کردیا. دستت درد نکنه :*

فقط یه راه حل هم واسه اینترنتمون بده که 100 مگ بیشتر ازش نمونده

صابر سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 21:31 http://ps-neghab.blogsky.com/

هیچ جزأ گفتن این کلمه>> ببخش مامان وضعیت مالیم خوب نبود... این شاخه گل هم قابلتو نداره

:)
می دونم که مامانامون وضعیتمون رو درک می کنن و توقعی ازمون ندارن

راما چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 08:22 http://missymemol.blogfa.com

وضع همه همینه خانومی

فیروزه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 09:01

ایشالا خدا میرسونه براتون مستانه ... شاید تصمیم آقا متین عوض بشه و به جای نیم سکه ، تمام سکه بهت کادو بده
برای مامان خودم عطر گرفتم و برای مامان عزیز مهربون لباس ...

هلیا چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 09:09

من برای مامانم یه ربع گرفتم برای مادرشوهر هم چون عازمه ۵۰نقد میدیم که خودش هرجور خواست خرج کنه از حساب کتاب هم نگو که...

پیتی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 09:45

مستانه جون.. من زیاد برات کامنت نذاشتم تا حالا.. اما همیشه می خونمت.. می خواستم بگم نگران نباش عزیزم.. این روزا همه جوونها جز یه عده محدود که اونام از جیب باباهاشون می خورن بقیه تقریبا تو همین جمع و تفریقا غرقن.. تو هم که می دونم اهل این نیز بگذرد هستی..
حالا واسه این شهریه نمی تونی از خود دانشگاه وام بگیری..؟؟
هدیه روز مادرم که این مادرا با اون قلب مهربونشون به یه گل هم دلخوشن..

غزل چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 09:50

منم هیچی نخریدممممم و مدتهاست این جمع و تفریقها سراغم میاد دقیقا حرفهای دلم بود ولی خب وقتی جوابی ندارن بهتره مجهول بمونن

خانمه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 10:39

مامان ما هر چی جنس تحویل بدی ، یه جورایی رو احساسات پروانه ایت پاتیناژ بازی میکنه ، ما هم دیگه نقدی حساب میکنیم

خانم سین چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 10:43

روزت مبارک خانوم

فلفل بانو چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:11

من هم وضعیت تو رو داشتم بخاطر همین یه بک شی خریدم توش عطر و کرم و اسپری داره همش ۱۲ هزار تومن ! همه جا هم دارن بگو یه بک she میخوام مثل یه قلبه خیلی توپه
تازه یه شال هم میشه خرید

فلفل بانو چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:12

راستی من عطرشم استفاده کردما خیلی خوبه آشغالی نیست

ترانه چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:19 http://zendegihaa.blogspot.com

پول جور شد مستانه جان ؟

زهرا چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 12:01

ان شاالله مشکلات زودی حل شن و یهو چند گونی براتون پول بیاد
ما هم برا مامانامون هیچی نخریدیم
یحتمل من پول میدم به مامان خانومم.البته نه خیلی زیاد.اخه من هم مثله تو پول لازمم شدید.
برا مادر شوهری امروز میریم خرید معلوم نیست چی بخریم البته

آلما چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 12:40

آخ گفتی
مغز منم پر حساب کتابه

خانوم چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 14:30 http://khanoomstory.blogsky.com

داغمو تازه کردی مستانه...مامانمو خواهرم دارن می رن مسافرت...من نمی تونم برم تا آخر ماه 50 تومن بیشتر ندارم! ما با خوهرام شریکی گوشی خریدیم برای مامانم.

نازنین چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 16:13 http://adatmikonimm.blogfa.com/8803.aspx

سلام ترا خدا از کفگیر و حساپیشنهادی واسمون نزاشتی که دخملی ب کتاب نگو که همگی خسته ایمم..در ضمن تو حق

. بـــانــ و تمشـــ کی . جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 11:59 http://tameshki.com

میرسه !!
از دریچه ی غیب

ولی از ماه های قبل باید برنامه ریزی کنی !! که به این روز نیوفتی گلم !!
البته اولین بار بود !! برای دفه ی بعد تجربه میشه !!
و این خوبه !!
مدیریت برنامه ریزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد