شب مَرِّگی


‌دیشب حدود دوازده با متین رفتیم دوچرخه سواری. زودتر از این نمی‌تونیم بریم چون هم هوا به اندازه کافی خنک نشده و هم کوچه به اندازه کافی خلوت نشده.


دوچرخه سواری توی کوچه مون دو مرحله داره. یکی مرحله اول که بالا رفتن از یه سربالاییه که خیلی سخته و کلی انرژی می‌گیره و مرحله دوم پایین اومدن از این سربالاییه که حالا دیگه شده سرازیری. این مرحله واقعا لذت بخشه.  پا رو از روی رکاب برمی داری و با سرعت زیاد میای پایین. باد خنک می خوره به صورتت و همه‌ی خستگی بالا رفتن از تنت بیرون میاد. اصلا این پایین اومدنه انقدر لذت بخشه که به خاطرش موقع بالا رفتن تلاش می کنی بیشتر و بیشتر بری بالا. 


موقعی که برگشتیم خونه انقدر سطح انرژیمون بالا رفته بود که خوابمون نمی برد و مجبور شدیم بشینیم پای Desperate housewives که اونم انقدر هیجان انگیز بود که بدتر خواب از سرمون پرید (اون قسمتی بود که ایدی مرد!)  


دیگه بعدش به زور کتاب و مجله چشمهامون رو انقدر خسته کردیم تا خوابمون برد...




پ.ن۱: دیدین اختاپوس این بار پیش بینی کرده که آلمان می بازه؟


پ.ن۲: قاب عکس


پ.ن۳:‌ تا حالا چند بار قول دادم که کامنتام رو جواب بدم اما هربار سهل انگاری کردم. این بار دیگه قول مردونه می‌دم!


پ.ن۴: راستش گفتم انتقادپذیر نیستم ولی نقدها رو که توی بعضی وبلاگها می‌خوندم دلم می‌خواست منم نقد بشم. کسی رو دعوت نمی کنم. ولی دوست دارم هرکی دلش خواست توی کامنتها نقدم کنه. بیشتر هم بدیهام رو بگین. می خوام تلاش کنم بهتر بشم.


پ.ن۵: دوستون دارم.




بعدا نوشت: ‌ظاهرا خبر پیش بینی آقای اختاپوس جعلی بوده و ایشون هنوز پیش بینی نکردن و بنابراین هنوز آلمان قهرمان جام جهانیه

  

نظرات 19 + ارسال نظر
برای تو سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 09:20 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام

دختر منم رو هم به هوس انداختی اگر چه من کم میرم دوچرخه سواری

منم کم می رم. ولی سعی می کنم از این به بعد بیشتر برم

تینا سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 09:49

نهههههههههههههههه... دوست ندارم آلمان ببازه.... دوست ندارممممممممم..... تا حالا همه رو درست پیش بینی کرده؟

آره متاسفانه. حتی باخت آلمان از صربستان رو :(

سایه سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 09:57 http://didarema.persianblog.ir

عزیز دلم چه کار خوبی میکنی میری دوچرخه سواری . دلم برات تنگ شده

امیدوارم شبهای دیگه ادامه پیدا کنه. منم دلم برات تنگ شده و دلم بیشتر از این می سوزه که انقدر بهم نزدیکیم و همدیگه رو نمی بینیم

فیروزه سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 10:07

آخ گفتی مستانه ... اینقدر دلم برای تفریح و گردش تنگ شده که نگو ...
این روزا سرم به حدی شلوغه که حد نداره ... دچار روزمرگی هم شدیم شدید!!! ... از این وضعیت زندگیمون اصلا راضی نیستم!

ایشالا زیاد طول نمی کشه و دوباره برمی گردین به دوران خوش و گردش و تفریح

هلیا سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 10:21

اونوقت صبح چطوری از خواب پا میشی مستانه سختت نیست؟

اگه عصر که از سرکار اومدی یه عالمه خوابیده باشی دیگه زیاد سخت نیست.

روزانه های ما سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 10:31

ما فقط می تونیم مستانه بادبادک رو نقد کنیم نه تو رو! چون تو رو نمیشناسیم اینو میشناسیم.

من زیاد با مستانه فرق نمی کنم. ولی خوب مستانه رو هم نقد کنی خیلی خوبه

ی ک ت ا سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 10:53 http://1taaa.blogfa.com

۸ پـــای خرفت :( ... خب همیشــ ه یه اولین باری هس ، اینــ م اولین باری میشــ ه که 8 پــای عزیـــز پیش بینی ِ غلط کرده ، مگه نه ؟ :(

خدا کنه. اصلا ما که به این چیزا اعتقاد نداریم. داریم؟

sara123 سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 10:56

mastaneh jan man hamisheh az khoondane eenja lezat mibaram, pas be khatereh sharteh khanandegi oomadam naghd konam.....naghdeh man ye cheezeh manfeeyeh ke dar moredet be zehnam miyad, oonam tanbali barayeh ghaza dorost kardan barayeh mehmooneh!! too bazi neveshtehat maloomeh, har rooz ke adam mehmoon nadareh, alanam kheiliya karmandand...kholaseh ghaza dorost kardan barat sakht be nazar miad......oohoom, tamoom shod, kholassh shod tanbali 2 kareh khooneh!!!

غذا درست کردن نه تنها برای مهمون بلکه برای خودمونم سختمه. کلا مهمونی دادن برام سخته چون خیلی خسته ام می کنه.
به هر حال ممنون... سعی می کنم یک کمی تنبلیم رو کمتر کنم.

راما سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 11:22 http://missymemol.blogfa.com

ورزشکارررررررررررررررر
خسته نباشین
من نمیخوام آلمان ببازه، کامپیوتر هم گاهی اشتباه میکنه چه برسه به حیووووووون
مستانه من یه عالمه شرط بستم

خدا کنه اشتباه کرده باشه. امیدوارم شرطهات رو نبازی :)

سیندخت سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 11:37

اوا! ایدی می میره؟!! ما هنوز به اونجا نرسیدیم! کاش نمی گفتی!!!

آخی ببخش...

نینا سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 12:09 http://taleghantaleghan.blogsky.com

عادت بدت اینه که چند بار ازت تشکر کردم بابت
راهنمایی وبلاگ ولی اصلا یک بار هم جواب ندادی
تقریبا هر روز میخونم شما رو
ولی واقعا ناراحت شدم و دیگه کامنت نزاشتم
میدونید من مثل شما سابقه دار نیستم
ولی هر رفتی یه اومدی داره نمیشه یک طرفه
این بیشتر گله گی بود تا نقد
ببخسیدا/ معذرت میخوام

چیزی ندارم بگم جز اینکه ازت عذر بخوام و امیدوار باشم دیگه از این دلخوریا پیش نیاد.

نرگس سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 12:24 http://fereshtekuchulu.blogfa.com

منم دوچرخه سواری می خوام
خب ما نه دوچرخه داریم و نه توی شهرستان فضاش هست که بتونیم بریم دوچرخه سواری

فکر می‌کنم فضا از ما بیشتر داشته باشین. ما توی کوچه مون دوچرخه سواری می کنیم

پشت لحظه ها سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 12:26

وایی منم دلم دوچرخه سواری میخواد این سریاله چی بید ؟ قشنگه ؟؟

آره. خیلی قشنگه. یه سریال خانوادگیه

محیا سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 14:18 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir

منم دوچرخه سواری!!

خدا قسمتت کنه :)

غزل سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 14:38 http://www.ghazal777.blogfa.com

خیلی عالیه دوچرخه سواری اونم سرپایینییییییی
ولی من اگه انقدر بیدار بمونم حتما صبش خروس جنگی میشم حتی اگر ظهرش خوابدیه باشم

من خروس جنگی نمی شم ولی دیگه ظهر که میشه با چوب کبریت چشمام رو باز نگه می دارم

راهنما سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 15:34

خندم گرفت از بند مربوط به نقدت:
دعوت نمی‌کنی ولی ...
امون از شما خانوما :)

بازیش این جوری بود که باید چند نفر رو اسم می بردم. برای همین گفتم دعوت نمی کنم...
اتفاقا امان از شما آقایون :دی

تینا سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 16:09

بی بیببببب هوراااااااااااا

کاش این خوشحالیا امشب تموم نشه

شهره سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 16:16 http://kocheyezendegi.blogfa.com/

وای چه زوج پر انرژی.......ماشالله!

انرژی؟ نه بابا! انقدر تنبلیم که نگو. دیشب یه استثتا بود

مهرزاد قاضی سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 17:17 http://www.shabchere.blogfa.com

سلام
حدود یک ماهه که توی وبلاگ های مختلف سر میزنم و در نظر داشتم وبلاگ نویسهای خوب رو سوا کنم، تا اینکه از طریق وبلاگ پریودهای ذهن ویکی با وبلاگتون آشنا شدم.
این یک دعوت نامه برای شما و باعث افتخار برای من است که شما را در وبلاگ شب چره پذیرا باشیم و از نقطه نظرات حال و آینده شما برخوردار.
شب چره از چند روز آینده مطالبی سریالی را ارائه خواهد نمود.
حضور سبز خود را اعلام بفرمایید تا شروع کار را خدمتتان اعلام نماییم.
با تقدیم احترام
مهرزاد قاضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد