آقای رئیس عزیز!


آدرس جیمیلی رو که فقط برای وبلاگم ازش استفاده می‌کنم دادم به facebook که از لیست contactهام کسایی رو که توی فیس بوک هستند نشونم بده. یه لیست بلند بالا برام آورد و همین جور که داشتم یواش یواش عکسها رو نگاه می‌کردم و میومدم پایین یهو چشمم خورد به یه عکس آشنا و البته یه اسم آشنا.  باورم نشد اما هرچی بیشتر بررسی کردم مطمئن‌تر شدم. خودشون بودن، آقای رئیس عزیز...


واقعا نفهمیدم اسم ایشون قاطی contactهای اون ایمیل چی کار می‌کنه. چون وقتی اسمی وارد اون لیست می‌شه که یا من بهش ایمیل زده باشم، یا ایشون به من ایمیل زده باشه یا توی گودر ادشون کرده باشم یا ایشون من رو اد کرده باشن. که مطمئنم موارد یک و دو و سه رخ نداده و بنابراین مورد چهارم رخ داده. و از اونجایی که من توی گودرم وبلاگ خودم رو شیر می کنم این  می تونه معنیش این باشه که ایشون توی یه برهه از زمان وبلاگ من رو خونده باشن یا هنوز هم بخونن!


با ترس و لرز رفتم نوشته‌های وبلاگم رو زیر و رو کردم که خوشبختانه چیز بدی پیدا نکردم و دلیلش هم اینه که ما جز خوبی از ایشون چیزی ندیدیم.


فقط یه جاهایی از بی‌پولی ناله کرده بودم که امیدوارم توی افزایش حقوقمون موثر باشه و البته اگه یه لطفی هم بکنن و توی شرکت یه پارکینگ به ماشین ما اختصاص بدن واقعا ممنونشون می‌شیم.


دیگه عرضی نیست جز آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتون و آرزوی سربلندی و موفقیت روز افزون برای شرکت و ملالی نیست جز این دو روز تعطیلی و دوری از شرکت!!!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
رئیس پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 13:53

سلام دخترم خواسته های شما فردا به وقوع میپیوندد

:)))))))) واااااای ممنونم آقای رئیس

زنجبیل پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 15:32

من چند وقت پیش همچین چیزی برام پیش اومد منم مطمئن بودم که نه ادمه نه ادشم وای وای پس مال منم اونجوریه بوده بدین ترتیب از دوستان و اشنایان و بستگان و همسایگان تنها کسی که وبلاگ منو نمیخونه مادر زن خواجه حافظ شیرازیه !

یعنی خود حافظ شیراز هم وبلاگت رو می خونه؟ خدا به دادت برسه

الی پلی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 15:57 http://elipeli.blogsky.com



امیدوارم بخونه حداقل!!!......

من امیدوارم این طوری نباشه

نارنجدونه پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 16:23

جدا ایشون رئیسه که جواب داده؟ مثل قصه ارواح شد حالا نمیدونم اون وقت چرا؟

نه اون که شوخی یکی از کامنت گذارا بوده احتمالا!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 17:47

سلام
خوش به حالت که آقاتون خونسرده! امیدوارم رئیست بخونتت ولی تاثیری روت نذاره که مجبور شی خودتو سانسور کنی

من امیدوارم نخونن چون به هر حال غیر مستقیم رو سانسور شدن نوشته های آدم تاثیر می ذاره

غزلک پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 22:00 http://yeghazalak.blogspot.com

افزایش حقوق خیلی مهمه

پارکینگم خیلی مهمه. خیلی اذیت می شیم سر پیدا کردن یه پارکینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد