افراطی ها


کسی می‌دونه قضیه‌ی این فیلم افراطی‌ها چیه؟


اسم ده‌نمکی جز عوامل فیلم نیست ولی شباهت اسمش و بازیگراش به اخراجیها که اتفاقی نیست، هست؟



چیزی که اصلا نمی فهمم اینه که چرا اینم مث اون داره این همه فروش می کنه!


نظرات 19 + ارسال نظر
آلما دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 08:25

شاید فروشش به دلیل همون شباهتش به اخراجیهاست و شایدم یه جورایی یه طنزیه در مورد اون فیلم

شاید...

دختر ایرونی دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 08:45 http://patogh-d.blogsky.com

سلام عزیزم راستش منم نمی دونم چرا .....ولی می دونی وضعیت سینمای ایران اینطوریه وقتی یه فیلم خوب و پر فروش درمیاد گیر میدن روبازیگراشو و همونارو واسه فیلمشون انتخاب می کنن مردمم خوب بخاطر فیلم قبلی و بازیگراش این فیلمو می خرن و به فروش میره ببخشید سرتو دردآوردم اگه تونستی به وبلاگم بیا و درباره مطالبم نظر بده موفق باشی منتظرتم

آره احتمالا به خاطر بازیگراشه

خانم سین دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 09:35

اون پست که می شد هر سوالی کرد، expire شده؟

نه! مگه تو هم سوالی داری؟

رضا دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 09:44

یه چیزی بگم بهم نمی خندین؟!
سه سکانس پشت سر هم نشستم و نگاش کردم ولی نتونستم خیلی از چیزا رو بهم ربط بدم...
فک کنم بدون فیلمنامه بازی کردن یا سکانسا رو یکی در میون میکس کردن یا من خلم؟

حالا فهمیدم چرا فروشش زیاده... چون مردم مجبورن سه بار سه بار ببینن شاید چیزی ازش بفهمن :دی

نرگس دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 09:48 http://fereshtekuchulu.blogfa.com

اصلا نشنیدم چیزی ازش

می شنوی کم کم

فلفل بانو دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 10:04

ببین بعد از مدتها که فیلم های مضخرف در سینماها اکران میشد مردم فکر کردن شاید این بهتر باشه و بتونن یکم بخندن
فکر شو بکن من سلام بر عشق آخرین فیلمی بود که دیدم تو سینما
و واقعا حالم از خودم بهم خورد که پول دادم بیام یه همچین اراجیفیو ببینم یعنی علنی به شعور آدم توهین میکرد!!
حداقل تو این یکمی میخندن
یا احساس میکنن میخندن! که میرن

بعد تو اخراجی ها به شعورت توهین نشد؟

خانم سین دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 10:17

خب آره! خیلی فکر کردم بهش که بپرسم یا نه... کمی صبر هم کردم شاید نپرسیده بهش برسم ولی راه هام به بن بست می خوره (راه غیرمستقیم بود!!) خلاصه که سوال دارم :) برام هم خیلی مهمه، خیلی... می دونم هم انقدر رک و روراست هستی که جوابمو هرچی هست بهم بدی و به ناراحتی ِ من هم فکر نکنی...

اگه خودت حدس زدی سوالم چیه یالا جواب بده

جوابت مثبته... یعنی راستش هنوز یک کمی ناراحتم

هلیا دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 10:43

منم اسمش رو شنیدم همین فکر رو کردم .اصلا ما ایرونی ها عاشق فیلمهای مثل همیم نه؟

نمی دونم والا

فیروزه دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 12:35

اون آقا لطف کردن و پشت ژرده تشریف دارند لابد! ... چون از بس راجع به تحریم اخراجی های ۳ همه جا صحبت شده ترسیده که اسمش باشه و فیلم فروش نره ...
یعنی واقعا این آقا! فکر می کنه کارگردانه؟! ... متاسفم براش ...
مردم هم اینقدر فشار زندگی بهشون زیاده که حاضرن ۲ ساعت هر چرت و پرتی رو ببینند تا یه کم بی خیال بشن و بخندند

فک نکنم این جوری باشه. ده نمکی پرروتر از این حرفاس

مریمی دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 12:45 http://maryami-myself.blogfa.com/

چون که احمق ن. اخراجیا هم به نظرشون خیلی جالب بوده!

نگو احمق... به قول بقیه مردم نیاز به خندیدن دارن

غزلک دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 12:45 http://yeghazalak.blogspot.com

احتمالا به خاطر خنده دار بودنشه. فیلمهای ده نمکی هم به خاطر همین فروشش زیاد بود دیگه

آره احتمالا

آزاده دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 12:48 http://dalanebehesht.blogfa.com

منم چیزی ازش نمی دونم..اما فکر نمی کنم خیلی فروش کنه..این آمار روزای اولشه که به خاطر شهرت اسمش و بازیگراش طبیعه فک کنم!

ممکنه...

خانوم دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 13:01 http://khanoomstory.blogsky.com

اوه... چه فیلم شاهکاری بود که کپیش هم تولید بشه؟ قضیه ی مورچه و کله پاچشه...واقعا پر فروشه؟...چی بگم جز متاسفم؟

غزل دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 13:22

منم دیروز اسمشو دیدم ولی هنوز خودشو نه
راستش نمیدونم چرا دوست ندارم برم سینما اخرین فیلمی که رفتم اخراجی ها ۲ بود که اونم خیلی پشیمون شدم

از اون موقع دیگه سینما نرفتی؟؟؟ گاهی برو خوبه

پوپک دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 13:34 http://poopaksahra.blogfa.com

خوی من که چیزی نشنیدم . اما نیومدم اینو بگم اومدم سالگرد ازدواجت رو تبریک بگم . با تاخیر البته. همیشه خوش باشین کنار هم

ممنون پوپک جان

نینا دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 13:51 http://taleghantaleghan.blogsky.com

وقتی اجازه ساخت فیلم خوب داده نشه
وقتی سینمای ما بشه قد و چهره
وقتی فیلمنامه خوب باید خاک بخوره
بیشتر از این بر نمیاد دیگه

اوهوم

خودت می دونی دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 14:16

یعنی انقدر که قبل رفتنت همدیگه رو نمی بینیم؟

می دونم حق داری، خیلی هم زیاد..

ولی اگه فکر می کنی زمان می تونه حلش کنه یا هر چیز دیگه ای، بهم بگو...
تو یکی از آدمهای "مهم" زندگی من هستی، خودتم اینو خوب می دونی...

دوستت دارم

حل می شه... زیاد نگرانش نباش

ازونجاییکه خودشون میدونن چقدر محبوبیت دارن بین مردم برا همینه که اسم ده نمکی حذف شده !!!!!!!!!!!!
وای خدا وقتی ملت اخراجیا رو اونقدر حمایت کردن من فقط حرص خوردم ازینهمه کم اگاهی و بی اطلاعی این مردمیکه میرن چنین افرادی رو با چنین کارنامه ای حمایت میکنن .. الانم که اسم اقا میون عوامل نیست ولی عقل ما که تو سر خودمون هست .. نه ؟! یا شاید اونم نیست .. چمیدونم والا
ولی واقعا از ادمایی مثل شریفی نیا .. عبدی .. نجفی .. شیلا خداداد .. و خیلیای دیگه که فقط فکر جیب خودشونن بیزار شدم .. کاش اطلاع رسانی بیشتر شه .. کاش مردم ما بفهمن که علت اینهمه غم و پاشیده شدن گرد مرگ تو این جامعه همینایین که الان این فیلما رو میسازن که مردم از قحطی شادی درومده ی ما برا ایکی ثانیه الکی خندیدن حاضر میشن برن همچین ادماییو میلیاردر کنن ..
کاش ما ملت خیلی چیزا رو علاوه بر فهمیدن و دونستن عمللللل کنیم . کاش ..

فکر نکنم ده نمکی حاضر بشه فیلمش به اسم یکی دیگه بیاد بیرون

اسیه پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 16:56 http://www.asiyeh.wordpress.com


واضحه چون هیش گی نمی دونه در مورده چیه مثه تو بلیت که می گیره می ره تو می بینه فیلم مزخرفیه می یاد بیرون ...ولی چون بلیتش رو خردیه رفته تو به امار اضافه می شه ..کس یهم نمی فهمه که فیلم خوب بوده یا بد ...اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد