پرسه در حوالی زندگی/۲


پرسه در حوالی زندگی یک مجموعه‌ی عکس/داستانه. که عکسهای اون رو کیارنگ علایی از عکاسانی ایرانی، لهستانی، ایتالیایی و ... انتخاب کرده و مصطفی مستور برای هرکدوم از عکسها یک داستان یا یک قطعه نوشته.


این مجموعه ی پر از عکسهای دوست داشتنی و نوشته های دوست داشتنی‌تر دوازده هزارتومن قیمت داره و نشر چشمه اون رو چاپ کرده.


عکس دو صفحه از کتاب رو می‌ذارم برای اینکه توی لذتی که من از تماشای این کتاب می‌برم شریک بشین و برای خریدنش تحریک بشین.






برای بزرگ دیدن عکسها روی اونها کلیک کنید...

  

نظرات 9 + ارسال نظر
راما دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 11:35 http://missymemol.blogfa.com

مستانه من الان پست قبلیتو دیدم خانومی
من امشببه خاطر دو تا از دوستای گلمون میرم حرم
امام رضا مخصوص دعاشون کنم
تو هم رفتی توی لیست عزیزم
البته اگه قابل باشم و دعاهام قبول بشه

رویا دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 13:45 http://ahoyekheyal.persianblog.ir

وایی چه عالی .
تحریک شدم
رفتم که بخرمش

نوش جون

راهنما دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 15:16

از عکسانی*، ایرانی، لهستانی

اصلاح شد. ممنون

sahar دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 16:03

che khoshgel:)khosheman amad:) mikharim ishalla:)

ایشالا

آزاده دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 18:54 http://dalanebehesht.blogfa.com

خوش به حال راننده تاکسی صفحه قبل...
چه خوبه که آدم یه کوچولو از خودش و وقتش و چیزای باارزشی که داره بگذره اما عوضش یه جوری تو خاطر آدما بمونه...
ایشالا که به زودی می ری و ما رو هم فراموش نمی کنی و سوغات هم میاری برامون..

آ ر ا م دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 20:19

ما هم بسی خوشمان آمد، برای کادو دادن هم گزینه ی خیلیییی خوبیه.ممنون

قابل نداره

پوری چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 19:03

مرسی دنبال یه کادو برای دوستم بودم این بهترین گزینه است چون هم عاشق عکس هم داستان

امیدوارم خوشش بیاد

آفاق چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 22:38 http://www.beheshteafagh.blogfa.com

چقدر بهم چسبید. این دو صفحه رو خوندم. ایشالا می خرمش و ازش لذت می برم.
اینجوری که تو نوشتی کلی لذتش برام بیشتر شد. مرسی

ایشالا که برای تو هم همین قدر لذت بخش باشه

خیلی قشنگ بود مخصوصا بالایی مرسی حیف که داداشم نیست (رفته کانادا)که بهش کادو بدم چون عاشق عکاسیه و وقتی اینجا بود یک جلسه با آقای اعلایی آشنا شده بود و خیلی ایشونو دوست داشت خیلی مهربونی که همچین چیزای باارزشی رو با ما تقسیم میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد