دغدغه‌های یک خانوم خانه‌دار


پروژه‌ام رو دیروز تموم کردم و به دوستم هم کمک کردم تا حد ممکن انجامش بده. کلاس ندارم. شرکت هم نمی‌خوام برم. کلا میشه گفت حداقل تا ظهر کار خاصی ندارم. اما صبح ساعت شش و نیم بیدار شدم و دارم الکی توی خونه می‌چرخم. هر روزم همینه! کار داشته باشم و نداشته باشم، تعطیل باشه و نباشه. شب زود خوابیده باشم یا دیر. بیشتر از هفت، هفت و نیم نمی‌تونم بخوابم.


تلویزیون رو روشن کردم و زدم روی کانال میشف. دلم می‌خواد امروز یه غذای جدید با طعم جدید درست کنم. ولی هنوز چیزی که به نظر بیاد خوشمزه باشه و وسایلش هم این دور و بر وجود داشته باشه پیدا نکردم. صدف اسکالوپ با شیره نارگیل، باقالی مغربی و اردک شکم پر...


شاید خورشت کدو حلوایی درست کنم. شاید هم پاستای اسفناج. این رو چندوقت پیش از یه جا یاد گرفتم. ولی راستش می‌ترسم خوشمزه نشه و فقط اسفناج و پاستا رو حروم کنم. البته یه شانس خیلی بزرگ تو زندگیم دارم اونم اینه که متین همه چی می‌خوره و از هیچ چیزی ایراد که نمی‌گیره هیچی، قیافش رو هم یه جوری می‌کنه که آدم فکر می‌کنه داره خوشمزه‌ترین غذای دنیا رو می‌خوره.


اگه بخوام این رو درست کنم باید همین الان برم اسفناج بخرم. تجربه نشون داده که اینجا اسفناج ساعت 10 تموم می‌شه. ولی یه نیم ساعت دیگه هم صبر می‌کنم شاید غذای خوشمزه‌تری یاد بده.


یه توصیه بی ربط هم دارم. دیدن فیلم inception. فیلم خیلی جالبیه...

 

نظرات 11 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 08:43 http://didarema.persianblog.ir

واای نه مستانه پاستا با اسفناج درست نکن اصلا خوشمزه نیست من که دوست ندارم
اره اینسپشن یکی از بهترین فیلماییه که من دیدم

جدی! باشه. درست نمی کنم پس...

خانم سین دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 08:54

ظهر به بعد..؟

کلاس دارم

تینا دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 09:07

کلی عقبم از متنهات... داشتم می مردم مستانه.... گلوم چرک کرده بود و آسمم هم دوباره عود کرده بود.... خدا نصیب دشمنت هم نکنه حتی... خوبی؟

متین دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 09:39

سایه دروغ میگه درست کن شاید خوشمزه باشه. آخه توش پاستا داره

:))

مریم دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 11:13 http://marmar.persianblog.ir

بستگی داره پاستا رو چه جوری درست کنی
من از ماکارونی طرحدار رو آبکش میکنم .. بعد توی سس بشامل قارچ و اسفناج و مرغ ریز ریز شده میریزم و سس رو قاطی ماکارونی میکنم .. روش پنیر پیتزا میدم و میذارم تو فر تا پنیر آب بشه .. طعمش فوق العاده میشه

[ بدون نام ] دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 13:37

incption ترسناک نیست؟؟؟ من گرفتمش ولی نمیدونم چرا فکر میکنم ترسناکه ؟ نمیتونم ببینمش

نه. ترسناک نیست

masi دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 14:12 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

شاهکاره واقعا. دوست داشتم اینسپشن رو خیلی زیاد.

متین دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 14:21

مریم راست میگه. ببین! قارچ، سس، ماکارونی، پنیر پیتزا...
دیدی؟ اینا همه ش توی تاپ 10 کلمه های خوشمزه ی دنیا هستن.

سایه دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 14:34 http://didarema.persianblog.ir

آخی اگه میدونستم متین انقده پاستا دوست داره میگفتم درست کنی . ولی خوب اسفناج بهش اضافه نکنی .
میدونی که پاستا فقط باید چه مارکی بخری دیگه ؟؟؟

متین دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 23:44

سایه خیلی دقیق نمی دونه! حالا یه روز خدمتتون می رسیم که قشنگ بفهمه چه مارکی باید بخره...

fafa سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 11:11 http://www.longliveahmad.blogfa.com

چه کدبانویی شده واسه خودش این سمتانه خانوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد