فرار


دلم می‌خواد می‌تونستم دست همه‌ی خونواده‌ی درجه یک و دو و سه مون رو بگیرم و برای همیشه از این شهر برم و دیگه هیچ وقت، هیچ وقت پشت سرم رو هم نگاه نکنم... .


البته الان که فکر می‌کنم می‌بینم دلم می‌خواد باقی مونده دوستهام توی این شهر رو هم کنارم داشته باشم. خوب طبیعتا اونا هم می‌خوان فامیلهاشون را با خودشون بیارن و به همین ترتیب.  (یه نظریه جالب هست که می‌گه همه آدمهای دنیا حداکثر با ۶ تا واسطه همدیگه رو می شناسن) در نتیجه احتمالا رفتن زیادم فایده‌ای نخواهد داشت.


پس فعلا همین جا می‌مونم از تمام زشتی‌ها به تمام زیباییها پناه می‌برم.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم جمعه 19 آذر 1389 ساعت 21:57

مستانه تو متولد سال 61 هستی ؟؟؟
تو سایت اشپزی عضوی ؟ من حس کردم که تو اونی

متولد 61 هستم ولی عضو سایت آشپزی نیستم

ماه مون جمعه 19 آذر 1389 ساعت 23:29

منم که رفتم دلم نمی خواد برگردم هیچ وقت ...

زنجبیل شنبه 20 آذر 1389 ساعت 01:18

من همیشه میگم ماها پایبند خاطراتتمونیم . پایبند دوستی ها و راوابطتمون . همه میگن نه !! خاک یه چیز دیگست !! وطن آدم و جذب میکنه !! فکر کن میتونستی هر چی دوست داری رو از اونجا برداری ببری . حتی بقال محلتون که دوست داری. بازم خاکش چیز خاصی داشت؟ نه ! منکه فکر نمیکنم . ما وابسته خاطراتمونیم نه خاک .

سایه شنبه 20 آذر 1389 ساعت 08:51 http://didarema.persianblog.ir

کاش میشد از این شهر شلوغ و پرترافیک و بیخود رفت .

خانم سین شنبه 20 آذر 1389 ساعت 09:12

می خواستم بیام بگم میشه ما رو هم با خودت ببری دیدم به حرفات اضافه کردی.. :)

تینا شنبه 20 آذر 1389 ساعت 09:15

هی یاد اون آیه میفتم این روزها به این مضمون که وقت عذاب اگر بهانه این باشه که شرایط ما مساعد نبود فرشتگان می پرسند مگر زمین خدا فراخ نبود؟؟ چرا مهاجرت نکردید؟؟

کسی مرا نخواست شنبه 20 آذر 1389 ساعت 09:55

ما هم دوست داریم بریم البته موقتی

این اب و هوا رو ادما هم بی تاثیر نیست..
اما فرار چاره ی کار نیست

نسیم شنبه 20 آذر 1389 ساعت 10:32 http://akramnasim.blogfa.com

مستانه میشه یه کم توضیح بدی چرا دوست داری از اون شهر فرار کنی. من فکر می کنم اگه خانواده ام تهران بودند اونجا رو برای زندگی انتخاب می کردم.
البته هنوز سر دو راهی ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد