حلقه بی پایان!


برای دیروزم کلی برنامه ریخته بودم:


- پروژه‌ای که مهلتش رو به پایانه انجام بدم.

- پروژه‌ی درسیم که وقت چندانی براش ندارم شروع کنم.

- در مورد اون یکی پروژه ام که یه هفته بیشتر به تحویلش نمونده فکر کنم!



و اما کارهایی که انجام دادم:


- کتاب جهان هلوگرافیک رو خوندم.



- هرچند دقیقه یک بار ایمیلم رو ریفرش کردم که مطمئن شم استاد اون یکی درس ایمیل نزده و موضوع سمینارمون رو تعیین نکرده که اگه می زد یه پروژه دیگه هم به برنامه ام اضافه می شد!


- سه چهار قسمت از سریال گریز آناتومی رو دیدم و گوله گوله اشک ریختم! (نمی گم چی شده بود که نگین داستان رو لو دادی.)


- وبلاگهاتون رو خوندم.


- کتاب "شاخ" پیمان هوشمند زاده رو خوندم.



- با خودنویس خوشگلم که به عنوان هدیه ولنتاین پیش پیش از متین گرفتم تمرین خوشنویسی کردم!



- یه قرمه سبزی خوشمزه درست کردم.



- و در انتها برای امروزم برنامه ریزی کردم:

- پروژه‌ای که مهلتش رو به پایانه انجام بدم.

- پروژه‌ی درسیم که وقت چندانی براش ندارم شروع کنم.

- در مورد اون یکی پروژه‌ام که یه هفته بیشتر به تحویلش نمونده فکر کنم!


نظرات 35 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 08:56

به خدا من عاشق این برنامه ریزی هاتم مستانه ... من اگه جای تو بودم الان از عذاب وجدان مرده بودم!

دیگه برای وجدانم عادی شده این مسائل!

سایه سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 09:30 http://didarema.persianblog.ir

دختر خونسرد وبلاگستان . من که عمرا دوام می آوردم . سکته میکردم همونجا .
قرمه سبزی رو عشقه

حالا وقت هست واسه سکته کردن

تینا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 09:52

جهان هولوگرافیک رو دوست داری؟‌ عکسی که گذاشتی عاااالیه... البت عکس قرمه سبزی هم... از شنبه دارم می رم تو رژیم اتکینز.... این سه روز اگر خفه شدم از شدت خوردن دیگه بدون به خاطر چی بوده...

دوستش دارم ولی حس می کنم هنوز به جاهای خیلی دوست داشتنیش نرسیدم!

چی هست این رژیم؟ همونی که همش گوشت و مرغ و تخم مرغ باید بخوری؟

قاسم سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 10:21 http://altapeh.blogfa.com

سلام ..
رژیمم شکست .. این زندگی رو چقدر دوست دارم ، اون پروژه ها هم یه روزی درست می شه غصه نخور ، بقول دوست ما که قورمه سبزی رو عشق است ..

درست که میشه ولی اون روز کی میاد خدا می دونه!

تینا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 10:29

گمونم خودشه

متین سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 10:47

خب طبق برنامه الان باید مشغول دیدن سریال باشی...
موفق باشی!

به تینا: چه رژیم باحالیه، ماکارونی هم میشه بهش اضافه کرد؟

نه!‌ برنامه امروز یک کم فرق می‌کنه! الان دارم بفرمایید شام می بینم...

ای خدا! من هرروز هم به تو ماکارونی بدم بازم ماکارونی میخوای

صفورا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:03 http://bahareomr-2.blogfa.com

چه برنامه های خوبی. موفق باشی مستانه عزیز

تینا به متین سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:08

کربوهیدرات ممنوعه تقریبا... روزی 20 گرم فقط :( فقط پروتئینننننننن و چربی آزاده

متین سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:10

کی تو به من ماکارونی دادی؟ خالی بند...
آخرین باری که ماکارونی خوردم دیروز بود که همکارم سالاد ماکارونی آورده بود که از اون موقع هم خیییییییییلی گذشته... کلی فکر کردم تا یادم اومد...

اصلاً کی با تو بود؟ می خوام از این رژیمای تینا بگیرم؛ البته اگه رژیمش کامل باشه...!

متین سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:30

ای بابا پس هیچی...
ولی میگن کربوهیدرات خیلی مفیده که...
کسی رژیم کربوهیدراتی سراغ نداره ما deploy کنیم؟

ماکارونی بدون گوشت؟ اگه از نظر تو مسئله ای نیست منم هر روز برات درست می کنم. با سس گوجه بخور که خوشمزه شه!

صحرا به مستانه و متین سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:40 http://sahra87.persianblog.ir

واقعا که !
جای دعواهای مهم زن و شوهری توی کامنتدونی وبلاگه ؟ نمی گین بدآموزی داره برا ملت ؟ خب می تونین برین مشاوره در این مورد . می تونین هم بچه دار بشید شاید مشکلتون حل بشه . نهایتش خدایی نکرده زبونم لال اگه مشکلتون حل نشد به جدایی هم می تونین فکر کنین. به هر حال سعی کنین مشکلتون رو حل کنین .
امضا : من امروز جزو عوامل ف ت ن ه در وبلاگستان هستم.

مشاور بهتر از تو کجا پیدا کنم با این همه پیشنهادات مفید!

زهرا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:40 http://zizififi.persianblog.ir

وای مستانه عکس این غذاهه عجیب هوسناکه...مستانه برنامه ریزیت داغونمون کرد...رمزو برات خصوصی گذاشتم

ممنون زهرا جان

تینا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:54

کربوهیدرات از هفته ی دوم کم کم اضافه میشه... اینجا رو ببین :
http://man-va-atkins.blogfa.com/post-19.aspx
پ.ن از ایده ی ماکارونی بدون گوشت کلی خوشمان آمد....

یه سوپر نزدیک خونه‌مون هست کلی سس های متنوع برای روی ماکارونی داره - زیتون و گوجه - فلفل و زیتون و .... فکر کنم باید ازشون استفاده کنم.

متین به صحرا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 12:24

خب خانم محترم وقتی قراره آخرش جدا شیم چه کاریه که بریم کلی پول مشاوره بدیم و زبونم لال پای یه بچه معصوم و بی پناه رو هم به دنیا باز کنیم. یه هو می ریم مرحله آخر خب!

متین به بقیه! سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 12:31

کربوهیدراتی که گوشت نداشته باشه میخوام چکار؟ من گفتم ماکارونی رو به رژیم گوشت و مرغ تینا اضافه کنیم، نه که گوشت رو از ماکارونی جدا کنیم...
اصلاً ولش کنین، خودم حلش می کنم. شاید به همکارم دستور دادم هر روز یه مدل ماکارونی بیاره...

آزاده سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 12:39 http://dalanebehesht.blogfa.com

عجب ولوشویی شده اینجا امروز..
می گما..چشم نخوری اینقده سر وقت و با برنامه پیش می ری!؟!!!!!
یه سالاد ماکارونی جدید یاد گرفتم که خیلی راحت و خوشمزه ست..
اگه دعواهاتون خوابید بگو که بهت یاد بدم واسه بچه طفل معصوم (متین خان) درست کنی..
داداش منم اینجوری آبروریزی می کنه.هر جا بریم مهمونی هر چی درست کنن یه ماکارون هم می پزن واسه اون!
مستانه خیلی بی سیاستی ها دختر.غذا به این راحتی..باور کن یه هفته پشت هم بخوره از چشش می افته دیگه ازت نمی خواد!

مریم سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 13:01 http://justwritting.blogfa.com/

من که هروقت برنامه ریزی کردم دقیقن هرکاری کردم غیر از اون برنامه ریزیهاااام

بارون بهاری(مریم) سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 13:04

گفتی رژیم و کردی کبابم
اگه میشه خانمی یه مطلب بزار درباره رژیم
حسرت راحت خوردن،حسرت پوشیدن لباس های خوشگلی که اندازت نیست،عذاب وجدان بعد از خوردن ،حسرت خوردن وقتی آدم های لاغر رو می بینی،اراده نداشتن در خوردن و.....(چرا شکلک گریه نداری؟)
وای خدا مردم از بس جز هدف های هرسالم کاهش وزنه و آخر هر سال چیزی که کم نشده هیچ،اضافه هم شده

صحرا به مستانه سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 13:52

راست می گیا . عجب مشاوره ای بهت دادم . سه تا راهکار با هم . می شه ۱۵۰۰۰۰ تومن . شماره حساب بدم ؟

رها-ستایش سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 13:53

من هلاک این برنامه ریزیت شدم

صحرا به متین سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 13:54

نه داداش اومدی نسازی ها !
کی گفت از اولش برین سر راه آخر ؟ گفتم اگه حل نشد.بعدشم مستانه خودمو به عنوان مشاور انتخاب کرد . منم ارزون پاتون حساب کردم.
وای مستانه خدا به دادت برسه . این آقا متین سر یه ماکارونی ببین چه کارا که نمی کنه .
مرد و اینقدر شکمو؟

تینا به صحرا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 14:00

می بینم که امروز پرشین بلاگ در دهن ما رو گرفته هممون کمبود محبت شدیم.... . می گم بیا اینجا رو بکنیم چت روم دور همی خوش باشیم :دییی

رامک سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 14:43 http://letterbox.blogfa.com

این که همه ی سرگذشت منه

memole سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 15:39

گاهی طعم خوش بی خیالی با چاشنی قرمه سبزی بیشتر میچسبد .........

یعنی من کشته مرده این نظرای متین خان پاسخ وپیشنهاد شما ودوستان هستم

یه پیشنهاد خوب : ماکارونی غنی شده حتی از چلو و نان بدون سبوس بهتره تازه کلری کمتری هم داره

متین به صحرا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 16:47

خب شما مشاور حرفه ای نیستی. وقتی 3 تا راهکار رو با هم به مشتریت ارائه می کنی این امکان رو می دی که یکیش رو انتخاب کنه. باید دونه دونه می گفتی. شما 3 راه پیشنهاد کردی ما هم آخری رو انتخاب کردیم. پس فقط یک حق مشاوره می گیری.
مستانه 50000 بیشتر بهش ندیا. بیشتر بدی از مهریه ت کم می کنم. گفته باشم...

متین به ممول سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 16:48

خودت رو خسته نکن memole...
اینا چه می دونن راز ماکارونی توی چیه...

سحر (درنگ) سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 16:52 http://derang27.mihanblog.com/

خیلی باحاله

سحر (درنگ) سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 16:54 http://derang27.mihanblog.com/

وای بچه ها بیایین بریم پیک نیک. خودم براتون آش رشته می پزم. یکی هم ماکارونیش را درست کنه بیاره

آرام سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 17:31

چقدر جالب که برنامت با عملکردت فرق داشته .
من عاشق قرمه سبزی هستم .خوش به حال آقا متین که همچین قرمه سبزی خورده .
یعنی کامنتهارو که خوندم از خنده مردم .خیلی بامزه اید

نرگس چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 09:57 http://fereshtekuchulu.blogfa.com

چه برنامه ریزی دقیقی... چقدر خوب بهش عمل کردی
ایندفعه عجب کامنت دونی ای داشتیا

راهنما چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 12:57

این و یادداشت قبلیت، طنز بانمکی دارند. آفرین.

پروین چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 23:26 http://p23d.blogfa.com/

خسته نباشی خدا قوت

افسانه پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 14:01 http://ninidari.blogfa.com/

سلام مستانه جون
نمی دونم چی شد یهو از وبلاگ روزهای من اومدم این تو...
برنامه ریزیت که عالی بود اما جالب تر و عالی تر کامنت های دوستان بود.
اینجا چه خبره؟؟
البته بگم که من هم با آقای همسر موافقم و فکر می کنم اگه توی مسابقه بفرمایید شام شرکت می کردم حتما استارتر و مین منیو و دسر هر سه تاشو از مشتقات ماکارونی درست می کردم.
وبلاگ قشنگی داری...

ترانه پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 21:28

سلام عزیزم...من فهمیدم دانشگاه مجازی رشته مورد نظر من رو ندارهدستت درد نکنه عزیزم

سحر شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 08:26

خوب کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد