ترک اعتیاد


یه مدتیه تصمیم گرفتم کمتر وقتم رو توی اینترنت تلف کنم. نه این طوری که خودم رو مجبور کنم که کمتر بیام پای اینترنت، این طوری که انقدر مشغله‌های دوست‌داشتنی‌تر برای خودم درست کنم که دیگه خودم تمایلی بهش نداشته باشم. فکر کنم تا حدی هم موفق شدم و البته که زندگی هم زیباتر شده و هم شگفت‌انگیزتر. چون این فرصت اضافه بیشتر صرف "شناختن" شده و شناختن شگفت انگیزه...

 

نظرات 6 + ارسال نظر
روناک سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 14:15

دست راستت زیر سرم خواهر

مهربانو سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 14:57

چطوری مستانه عزیز؟

رها-ستایش سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 15:40

والله خواهر موفق شدی بگو چطوری شد ترک کردی منم بد معتاد اینترنتم

قاسم سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 15:56 http://altapeh.blogfa.com

شاید دلمان گرفت .. گرچه زندگی همین تصمیم هاست ..
زندگی ات اردیبهشتی باد ..

ترانه سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 18:33

می شه جزئیات این شناختن بگی مستانه؟

کم کم می گم

نسیم چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 08:37 http://akramnasim.blogfa.com

وای مستانه اگه تونستی اعتیادت رو ترک یا حداقل کم کنی، یه کمکی هم به ما بکن. اصلا یه پست در مورد چگونگی ترک اعتیاد و روش های ترک اعتیاد بذار.
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد