هرگز رهایم مکن


بچه که بودم، شب امتحان که می شد، رمانهام رو لای کتابهای درسیم قایم می کردم و دور از چشم مامان تندتند می‌خوندمشون که یک کمی هم وقت برای مرور کردن درسهام بمونه.


حالا هم شب امتحانه. ولی دیگه نه از کتابهای درسی خبریه (همه چیز به صورت pdf و توی کامپیوتر) و نه از مامان که بخواد مواظبم باشه. ولی باز هم هیچی به اندازه خوندن رمان نمی‌چسبه. اونم یه رمان عالی.


"هرگز رهایم نکن" یکی از بهترین رمانهاییه که تا حالا خوندم. اولش که شروع کردم باورم نمی‌شد، انقدر خوب باشه. ولی حالا با اینکه هنوز تمومش نکردم همه فکر و خیالم رو به خودش جلب کرده. انقدر که شبها هم خوابش رو می‌بینن.


داستان یک پرستاره که از همون اول شروع می‌کنه راجع به بچگیش حرف زدن. چیز بیشتری ازش نمی‌گم که شما هم مث من یه جاهایی از فرط غافلگیری کتاب رو رها کنین و برین به کارهای دیگه‌تون برسین ولی توی اون مدت هی بهش فکر کنین و بعد از یکی دوساعت مشتاقانه برگردین تا ادامه‌اش رو بخونین.

  

 

در ضمن فیلم این کتاب هم ساخته شده (Never Let Me Go) که خودم هنوز ندیدمش ولی تعریفش رو شنیدم و بعد از اینکه خوندن کتاب رو تموم کنم می‌رم سراغش. البته که اصلا توصیه نمی‌کنم قبل از اینکه کتاب رو بخونین، فیلم رو ببینین چون مسلما این کار لذت خوندنش کتاب رو خیلی کم می‌کنه.


 

دانلود فیلم:

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

زیرنویس 

   

نظرات 11 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 09:55

مرسی از معرفی کتاب و فیلم مستانه جان
تینا کجاست؟ خبر داری ازش؟!

رهاتر از باد چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 10:20 http://shaghayegh-e-ashesg.blogfa.com

منم خوندمش. کتاب خوبیه.

آلما چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 11:31

ممنمون از معرفی

ساعت سپید شب چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 12:12 http://whitehour.persianblog.ir/

یادش به خیر
من از داداشم یاد گرفتم رمان بذارم بین کتاب درسی و بخونم تا مامانم گیر نده

اما هنوزم مامانم گیر میده که درس بخونین انگار نه انگار که من الان برا خودم یه زن هستم

محیا چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 12:23 http://znikoo1363.blogfa.com

سلام کاشکی لینک دانلود کتاب رو هم واسمون میگذاشتی مثه امینه....

روشنک چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 13:11

فیلمش را دیدم.قشنگ بود ولی خیلی خیلی غم انگیز

احسان چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 18:07

سلام. من فیلمش رو دیدم .یه جاهایی از فیلم اشک من در اومد(یه مرد هم میتونه گریه کنه) ولی اصولا میگن فیلمایی که از روی یه کتاب ساخته میشن تاثثیر گزاریشون از کتاب کمتره.مثل فیلم کوری.
شادمان باشید

زهرا پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 15:25 http://pinkool.blogfa.com/

از وبلاگ و نوشته هاتون خوشم اومد و از این به بعد بهتون سر میزنم و کامنت میذارم

با احازه شمارو لینک کردم

متین پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 17:30

با تشکر از متین عزیز بابت معرفی این فیلم و کتاب... (این که هنوز خودش فیلمو ندیده و کتاب رو نخونده هم خیلی مهم نیست!)

لادن جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 15:18 http://ladan3.persianblog.ir

انگار این مرض همه گیره؟؟؟ یادش بخیر من حتی توی کلاس هم رمانهام لای کتابم بود

مریم پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 12:11 http://www.scent-of-a-woman.blogfa.com

سلام، وبلاگتون رو می خوندم اما یه مدت فیلتر بودید. و الان دوباره اومدم اینجا.
هرکی رو دیدم از این فیلم و از این کتاب تعریف کرده،
هفته ی پیش تو رادیو داشتم نقدش رو گوش می دادم. البته ظاهراً دو تا ترجمه واسه این کتاب تو بازار موجوده که یکیش صفحات بیشتری داره و یکی هم البته قلم روونتر و بهتری داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد