اوقات فراغت


 

* یه وقتایی پیش میاد که فکر می‌کنم این وبلاگ رو ببندم و برم پی کارم. وقتهایی که سرم زیادی شلوغه، یا زیادی خلوته و چیزی برای نوشتن پیدا نمی‌کنم. اما هروقت برمی‌گردم و یه نگاهی به آرشیو می‌کنم یه خاطراتی برام زنده می‌شه و یه چیزای جالبی توی نوشته‌هام پیدا می‌کنم که می فهمم این وبلاگ چقدر برام باارزشه و چه خاطراتی رو برام ثبت کرده.


* تابستون امسال اوقات فراغتم رو می‌رم دندون‌پزشکی! کلی دندونام رو مورد توجه قرار دادم و بهشون رسیدم. حس خوبیه که دیگه وقتی غذای سرد یا گرم می‌خورم اذیتم نمی‌کنن. فقط یه مشکل بزرگ دارم، اونم اینه که هر چهارتا دندون عقلم نهفته‌اند. یعنی تا وسطای راه اومدن ولی نتونستن از لثه بیان بیرون. من مشکلی باهاشون ندارم. نه دردی دارم نه اذیتم می‌کنن. ولی دکتر می‌گه باید جراحی کنم و درشون بیارم. از جراحیشون می‌ترسم. نمی‌دونم اگه بی‌خیال شم و به حرف دکتر گوش ندم چی می‌شه.

   

* مدتها بود دلم می‌خواست همه مانتوهام رو بریزم دور و برم چندتا مانتو سفید و روشن و خنک بخرم. دیروز رفتم یه دست لباس سفید خریدم. از شال بگیر تا کفش و ... حالا کلی انگیزه دارم که سرتاپا سفید بپوشم و برم پیاده روی و ورزش.  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
فیروزه یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 13:49

* یه وقت اینجا رو نبندی ها ... امثال من که معتاد اینجا هستن چی پس؟ ...
* نترسی ها ... ولی دندون عقل رو که جراحی کنی تا ۱۰-۱۲ روز صورت و لپ هات ورم می کنه و فقط هم باید چیزای میکس شده و نرم بخوری ... من هر ۴ تا دندون عقلم در اومده و داره دندونای دیگه رو فشار میده اما سراغ دندون پزشکی نرفتم ...
* مبارکه خریدهات ... به شادی و دل خوش استفاده کنی

سایه یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 14:21

منم 4 تا دندون عقل نهفته دارم که پارسال دکتر گفت باید جراحی کنی اما اینقدر از جراحی بد گفتن که ترسیدم رفتم پیش یه دکتر دیگه گفت عجله ای نیست فعلاً میتونی درشون نیاری. شش تا هشت ماه دیگه صبر کن شاید حتی اگه شده نوک یکیشون بیاد بیرون اونوقت دیگه میشه کشیدش و جراحی نیاز نیست.
منم صبر کردم و حدود سه ماه پیش یکیشون یه طرفش یه کوچولو اومد بیرون و دکتر خیلی راحت برام کشیدش و جراحی هم نخواست. البته سه تای دیگه هنوز نهفته هستن ولی دکتر گفت برای اونا هم بازم صبر کن شاید اونا هم مثل این یه مدت دیگه خودشون سر بزنن!

پریا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 14:58

اول یه ماچ بده ببینم :*****
بانوی سفید پوش خوشگل من
تو که میدونی من اینجا آسه میریم آسه میام
مبادا فکر بستن اینجا رو بکنی
بعدشم از دندون نگو که اینجانب هم دردسر دارم اساسی
هشت تا دندون باید روکش کنم مستانه
ولی خدا رو شکر از عقل حداقل دندونش رو داشتم!!!!! جراحی اش سخت نیست.البته من خودم جراحی نکرده ام
ولی بهتره صبر کنی
حالا چه عجله ایه
در ضمن این خمیر دندون جدید پمپی سنسوداین رو هم بخر
انقده خوبه
یعنی حس خوبی به ادم میده
بوسسسسسسسسسسسسس
یادت نره دوستت دارم

محیا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 17:23

موفق باشی در همه حال مستانه عزیز

هیما یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 17:28 http://www.hima77.blogfa.com

واای جراحی دندون میترسونه آدمو

مستانه سپیدپوش !!

س س یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 18:13

این وبلاگو نبند! هیچ وقت. دوسش دارم یه عالمه.
منم ۴تا عقل نهفته جراحی کردم! بد به دلت راه نده!
این ایده تابستون و دندونپزشکی رو عشقه، دکتر خوب میری به منم بگو.
همین دیگه و بوس

لبخند خانوم دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 00:02 http://labkhandkhanoom.blogsky.com/

منم گرفتارم با این دندونای عقل. می گم چطوره دسته جمعی بریم دندونپزشکی . اصلا" می شه تو دندوپزشکی یه قرار وبلاگی گذاشت
واااای تیپ سفید. حتما" کلی آرامبخش شدی.
بابادک خیلی دوست داشتنیه.

Maryam, Me & Myself دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 00:13 http://maryami-myself.blogfa.com

من دندون عقل جراحی کردم. اگه خوب بی‌حس شه اذیت نمیشی اصلاً. بخیه هم خورد قاعدتاً اما بعد ش هم مسکن می‌خوردم و اصلاً درد نداشت. بخیه کشیدن رو هم رسماً حس نکردم. کلاً مطب رفتن سخت‌ترین قسمت‌ش‌ه. بعد ش راحت میشی. نترس.

مرتضی نیک پایان دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 03:15 http://nikpayan.blogfa.com

سلام
داشتم دنبال مطلبی درباره ی انطاکیه می گشتم که گذارم به "بادبادک" افتاد . جالب یافتمش و کمی در اون چرخیدم ...
وبلگ خوب و زیبایی داری مستانه خانم . دعوت می کنم به "کافه ی هنر و ادبیات" ما سری بزنی و اگه دوست داشتی خبر بدی لینکت کنم .
شاد باشی

fafa دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 07:26 http://www.longliveahmad.blogfa.com

مستانه عزیزم چیزی نیس که تو وبلاگ مطرحش کرده بشم قبلا یه بغض فروخوردهست که آرومم نمی زاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد