آقا یا خانوم نیکویی!


هفته پیش قرار بود به بسته با پست پیشتاز حداکثر ظرف 48 ساعت به دستم برسه. دو روز موندم توی خونه منتظر، خبری نشد. در واقع چندتا سی‌دی بود که بعد از اینکه خبری از پست نشد دانلودش کردم و دیگه از خیر پست و پستچی گذشتم. دیروز رفتم توی سایت پست چک کنم ببینم چه خبر! دیدم نوشته بسته تحویل داده شد و عکس امضای تحویل گیرنده رو هم گذاشته.

حالا این آقا یا خانوم نیکویی کی هست و چرا بسته‌ی من رو تحویل گرفته و پستچی چرا بهش تحویل داده، سوالاتیه که احتمالا توی این مملکت هیچ‌وقت به جواب نمی‌رسه.


 

از پنجشنبه منتظر یه بسته‌ی دیگه‌ام. اینم قراره با پست پیشتاز و ظرف همون 48 ساعت به دستم برسه. امروز یکشنبه است ولی ظاهرا هنوز 48 ساعت نشده! امیدوارم واسه این یکی دیگه اتفاقی نیوفته و سالم به مقصد برسه. چون برعکس اون یکی، این یکی خیلی برام مهمه و اصلا و ابدا دلم نمی‌خواد قبل از خودم، خانوم یا آقای نیکویی بازش کنه!

    

نظرات 7 + ارسال نظر
فیروزه یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 10:50

یعنی پستچی بسته رو به آدرس اشتباهی تحویل داده؟! از همسایه هاتون نبوده مستانه؟!

همسایه های توی خونه ی خودمون نه! بقیه رو نمی شناسم.

فیروزه یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 11:04

از همسایه ها سوال کردی یا از اسامی شون که می دونی این رو میگی؟ چون یه بار هم من این مشکل رو داشتم و خانوم همسایه فامیل خودش رو موقع امضا کردن نوشته بود در صورتی که من فامیل شوهرش رو می دونستم ...

خب اگه اینجوریم بود باید میورد بهمون می داد. البته چون برام مهم نبود خودمم پیگیری نکردم

fafa یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 11:17 http://WWW.TOBEALONE.BLOGFA.COM

جناب پستچی خسته نباشند واقعا.. اصلا همه کارمندای اداره پست خسته نباشند دست نیکوئی ها هم درد نکنه خب بالاخره بسته رو باز میکنند دیگه...

غزل یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 13:05

اخه مگه میشههههههههههههه حالا پستچیه هیچی اونیکه تحویل گرفته چی ؟

Maryam, Me & Myself یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 17:41 http://maryami-myself.blogfa.com

خرید اینترنتی بوده؟
مگه اسم‌ت رو نداده بودی؟

sahar یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 23:52

baraye post haye labelaye ketabat goftam bad nist in weblog ro ham bebini!
bookish.blogfa.com

مژگان سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 15:30 http://sarinavahid.blogfa.com/

بیا وبلاگ منو بخون.کلا این پست رو باید بهش مدال افتخار داد.
یه بسته برگشت خورده در خونمون که ما روحمون خبر نداره کی فرستادیم و این که گیرنده هست کیه اصلا.
ما هم شرکت بودیم پستچی تحویل طبقه بالا داده رفتهحالا ما اصلا کی اینو فرستادیم که برگشت خورده الله اعلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد