تفریح در کله‌ی سحر!


خورشید یواش یواش داره خودش رو می‌کشه بالا. نصف صورتش از پشت دیوار کوتاه کناری پیدا شده و نصف دیگه‌اش هنوز پشت دیوار پنهانه.


نصف ایوون گرم شده و نصف دیگه‌اش هنوز حال و هوای خنک سحرها رو داره. شیر آب رو باز می‌کنم تا به گلدونها آب بدم. اول آب بیرون نمیاد و بعد که من دارم سعی می‌کنم بفهمم مشکل چیه یهو با فشار میاد بیرون و یه کمی خیسم می‌کنه. 


یه جیغ کوتاه می‌زنم. ولی بعد حس می کنم چه حس خوبی دارن سلولهام و چی بهتر از اینکه تجربه‌های خوبم رو با دیگران شریک بشم؟


به یه بهانه‌ای متین رو صدا می‌کنم توی ایوون. هنوز چشم‌هاش درست و حسابی باز نشده که سرتاپاش خیس می‌شه. ولی نمی دونم چرا عوض اینکه سرحال بشه، عصبانی شده


متین هم که اصولا اهل کم آوردن نیست از غفلت من استفاده می‌کنه و شلنگ رو می‌گیره به سمتم و سرتاپام رو با آب می شوره و خودش فرار می‌کنه توی حموم.


می‌رم زیر انداز رو برمیدارم و پهن می‌کنم وسط ایوون. روی مرز آفتاب و سایه. دراز می‌کشم روش.  سرم توی آفتاب و دلم توی سایه.


سرم گرم می شه و دلم خنک!

   

نظرات 10 + ارسال نظر
امید شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 09:16 http://garmak.blogsky.com/

چه صبح قشنگی
چه خیال بی دغدغه ای
خوشا به احوالتان

fafa شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 09:36

به به چه همه خوش گذشته آدم دلش ضعف میره واسه این خوشی های کوچک دم دستی

رویا شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 10:41 http://ahoyekheyal.persianblog.ir

خیلی خوبه این لحظه های به ظاهر کوچک خوشبختی
هیچکی به فکرمون نیست .فقط خودمون می تونیم خوشبختی رو به خودمون هدیه بدیم.

آلما شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 12:04

دلم آب بازی خواست

سحرگاهی شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 16:11

ترانه شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 18:36

گاهی اوقات فکر می کنم تو یه شهرستان خوش آب و هوا و دور از دغدغه های تهران زندگی می کنید

لبخند خانوم شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 19:09 http://labkhandkhanoom.blogsky.com/

وای مستانه شما چه باحالید هاااا!
ای وللل

زهرا یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 10:14 http://Zizififi.persianblog.ir

منم دلم آب بازی خواست خب...البته اگه من با فی فی این کارو بکنم تیکه برگه گوشم خواهد بود

لیلا یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 11:01

چه حس و حالی چه صبحی
همه لحظاتتون مملو از انرژی

sahar یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 12:51

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد