اعترافات یک سارق مادرزاد


جنی، آبجیم، تبهکار کثیفی بود. اون واسه خاطر پول، زن یه مرتیکه بی‌شعور شد. و به مدت سی سال هر روز و هر ساعت اون رو می‌چاپید. هر جور که می‌خواین حساب کنین، حتی از لحاظ حرفه‌ای این کثیف‌ترین شیوه دزدیه .


اعترافات یک سارق مادرزاد - وودی آلن

 

نظرات 4 + ارسال نظر
قاصدک دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 09:45 http:///http://sandoghchehayyam.blogfa.com/

به جرم این دزدی .. محکوم می شوید به پرداخت تمام جوانی ..

بهاره دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 12:28

راست میگه اینم یه جور دزدیه دیگه
پ.ن. با اینکه میدونم هر روز میایی دیدنم ولی خوب شاید نمیرسی که نظری برام بگذاری ولی از تمام اون دوستانی که میان دیدنم و اتفاقا نظر هم میگذارند برام، با محبت تریتو با ظرافت کامل به خواسته های دوستانت توجه داری و بهشون احترام میگذاری... بعد از یک هفته که از تغییر اسم وبلاگم میگذره تو اولین کسی هستی که توجه کردی و اسم صفحه ام رو در لینک دوستانت عوض کردی وقتی دیدم اسم صفحه ام رو روزمرگی ها گذاشتی و نه روزهای من، حال خیلی خوبی بهم دست داد از دیدن احترامی که بهم گذاشتی و لطفی که داشتی بهم... ممنونم ازت دوستم

بهاره دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 13:02

مستانه جانم خدای من شاهده من منظور نظر نگذاشتنت یا زبونم لال تکه انداختن نبود... درسته که اگه نظر برام بگذاری خیلی خوشحالم میکنی اما باور کن که نظر نگذاشتنت هم اذیتم نمیکنه دوستم... اتفاقا این نوع رابطه رو دوست دارم... مهم محبت و معرفته که تو داری... همیشه از اینکه خیلیا تظاهر به دوستی باهام بکنن ولی به خواستها و طرز فکرم احترام نگذارند بیزار بودم... قشنگی دوستی به بودن و محبت درونی و واقعیه اما نه با تظاهر و نه با سر و صدا... من محبت و دوستی رو که بی ادعا اما بادوامه دوست دارم... تازه منم خیلی وقتها میام دیدنت ولی نمیرسم که نظر بگذارم برات... نظر که ملاک نیست... هم تو آی پی منو هر روز میبینی که به دیدنت میام هم من آی پی تو رو میبینم و میدونم که میایی پیشم... مهم هم همین بودنها و توجهاته بخدا نمیخواستم خدایی نکرده ناراحتت کنم فقط خواستم ذوق زدگیمو بهت بگم و ازت بخاطر بودنت تشکر کنم

گ دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 13:05 http://0neandone.blogsky.com

سلام مستانه جان . ببخشید . یه پستی بود که توش یه سایت معرفی شده بود میشد باهاش همه مساله ها و سوالای فیزیک حل کرد چی بود ؟
ممکنه بهم بدیش ؟
گیتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد