سفرنامه!!

 

سفر بودیم این چند روز. یه سفر عجیب توی کوچه پس کوچه‌های همین شهر. سفر به مکانهایی ناشناخته و دیدن خونه‌هایی با معماریهای عجیب غریب و بعضا واقعا دیدنی!

  

من همیشه ادعام می شد که این شهر رو خوب می‌شناسم. اگه نه همه‌ش رو حداقل یک چهارم سمت راست و بالای نقشه رو مث کف دستم بلدم. ولی تازه این چند روز فهمیدم که چه چیزها و چه جاهایی که نه تنها هیچ وقت ندیدم بوده حتی اسمشون رو هم نشنیده بودم.

 

خلاصه امشب بعد از دو روز سفر برگشتیم خونه.

 

دست خالیه دست خالی هم از سفر برنگشتیم. یه خونه‌هایی رو دیدیم که کم و بیش دوستشون داشتیم و به قول متین خوابوندیمشون توی آب نمک!

ولی به هر حال فکر می‌کنم این سفر هنوز تموم نشده و هنوز مکان‌های ناشناخته و معماریهای شگفت‌انگیزی هست که ندیدیم. احتمالا سفرمون رو تا چند روز آینده هم تمدید کنیم!

  

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 18:03

دارم فکر میکنم خیلی بد میشه اگه میزبان از مهمان درخواست کنه که با خودش اون اب سیب خوشمزه ها بیاره؟ میزبان آبمیوه گیر نداره آخه

نرگس پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 20:41 http://fereshtekuchulu.blogfa.com

چه باحال...

شهرام شنبه 10 دی 1390 ساعت 08:46 http://irangardish.blogfa.com

سلام و درود
کجا رفته بودید سفر ،‌شهرتان کجاست؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد