خرید

   

دیروز بالاخره رفتم و اولین مانتوی بارداریم رو خریدم، حتی اولین شلوار بارداریم رو. خریدن اینها هم بیشتر از اینکه واقعا بهشون نیاز باشه در راستای این بود که هم خودم و هم متین باورمون بشه که زمان زیادی تا اومدن پسرک نمونده. وگرنه هنوز هم همون لباسهای قبلیم قابل پوشیدن بود بسکه لباسهام همیشه گشاد بوده! خلاصه اینکه از آدمی که اولین لباس بارداریش رو تازه دیروز خریده نمی‌شه توقع داشت برای سیسمونی کاری کرده باشه!


البته پنجشنبه مامانم که نمی‌دونم وبلاگم رو خونده بود یا چی شده بود، گفت بریم تخت و کمد ببینیم. رفتیم دلاوران. خیلیهاشون از روی مدلهای تخت و کمدهای مارک دار مثل کپل پا و ارژن و ... ساخته بودن و کمتر از نصف قیمت اونها می‌دادن. جنسهاشون هم بد نبود واقعا. یعنی اونجوری نبود که خیلی با مال اونها متفاوت باشه.


خلاصه یکی دو مدل رو پسندیدم. دلم می خواد نه خیلی جینگیل پینگیل باشه که شیش هفت سالش شد بگه اینا بچه گونه‌ است و دلش رو بزنه و نه خیلی هم سر و ساده باشه. حالا این هفته شاید بریم و یکیش رو سفارش بدیم و سیسمونی خریدن رو افتتاح کنیم!

  

نظرات 16 + ارسال نظر
دختر بزرگه بابایی شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 09:20

سلام.
همشون مبارک باشه.
مستانه جان میگم میخوای یک امتحانی بکن شاید لباسای خودت اندازه نی نی هم بشه. یعنی واقعا چه جوری هنوز لباسهای قبلیت اندازه ات میشن؟

اگر هم اندازه بشه، دخترونه است به دردش نمی خوره!

فلفل بانو شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 10:06

نی نی کی میاد

اگه به من باشه دوست دارم اول مهر بیاد. ولی احتمالا آخرهای شهریور

فلفل بانو شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 10:06

؟

لبخند شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 10:07 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

به سلامتی عزیزم. ایشالا یه چیز خیلی خیلی خوشگل برای گل پسری میخری. یعنی اصلا باورم نمیشد اولین لباس بارداریت باشه. من از ماه سه دیگه شلوارهای معمولی شکمم رو اذیت می کرد.

آخه من تا ماه پیش انقدری چاق نشده بودم.

سمیه شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 11:11 http://gooshkonkhoda.blogfa.com

ای جونم...خانم لباساتون مبارکه...
برای خرید برای بچه ها هیچ وقت دیر نیست...وقت زیاده بعدشم راحت میشه با چند بار رفتن تا مراکز خرید اصلیه این جور چیزا همه چیو خرید و برگشت...خیلیم شیک و مجلسی:)

انقدر این روزها هوا گرمه که تا سرکوچه می رم و برمی گردم می میرم از گرما. احتمالا بیشتر خریدهاش رو باید بذارم برای زمستون

دلژین شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 11:16 http://drdeljeen.com

مبارکت باشه عزیزم

ممنون گلم

fafa شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 12:50 http://www.longliveahmad.blogfa.com

مبارکا بشه

سلامتا باشی!

ماه مون شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 13:10

به به مبارکه.
پس یادم باشه ازت آدرس بگیرم.

آره جای خوبیه به نظرم. البته فکر کنم حسن آباد هم یه سری مغازه هست.

فلفل بانو شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 14:11

خب جواب سئوالمو ندادی که کی نی نی به دنیا میاد!
بعدم خریدات مبارک آخی عزیزم
یادمه تو موقع جهیزیه خریدنم همینطوری بی خیال بودی دختر

جواب دادم الان. سلامت باشی عزیزم.

واقعا؟ پس چرا من هیچی یادم نمیاد؟

رویا شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 14:12 http://ahoyekheyal.persianblog.ir

به به مبارکا .
راستی مستانه تو این مدت که رفتین واسه دیدن سیسمونی ،با قند عسل حرف زدی؟یعنی بگی اومدیم برات مثلآ تخت ببینیم ؟؟؟؟؟؟؟
آنوقت عکس العملیم این حاج آقا داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلامت باشی

الان اینا رو جدی پرسیدی؟ وسط مغازه ازش بپرسم از این خوشت میاد یا از اون یکی؟؟؟؟؟؟
عکس العمل؟؟؟؟

نه راستش. اصلا پسرک بیشتر موقعی که من دراز کشیدم تکون داره. وقتهای دیگه تکونهاش رو حس نمی کنم

قاصدک شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 14:53

مبارکه عزیزم .. ایشالا پروسه خریدهای پسرک جوراب آبی هم به زودی کلید می خوره ..

خوب شد یادم انداختی! اول از همه برم یه جوراب آبی براش بخرم

رویا شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 18:39 http://ahoyekheyal.persianblog.ir

آره خیلی جدی پرسیدم
چون کاملآ به این چیزها واکنش نشون می ده .

باید بیشتر باهاش حرف بزنم...

مریم پاییزی شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 23:31 http://man0o-del.blogfa.com

راستش من جکمت تخت و کمد مارک و نمی فهمم!!! مگه لباسه که خوش ریخت واسته تو تن یا جنسش خوب باشه ؟ مهم اینه که چوبش خوب باشه دیگه ! یه وجب تخت و میدن 1 میلیون اونوقت طرح همون و 300-400 می تونی بگیری . چه کاریه خووووب ؟
فقط من نمی دونم تخت چی می خوای بگیری ولی از اینا که دو مدله و میشه به تخت نوجوان هم تبدیلش کرد بگیری بهتره . یعنی نرده های کنارش در میاد و یه چیزیم داره که یخورده بزرگترش می کنه

خودمم می خوام از همینایی که توضیح دادی بخرم. یعنی الان توی مغازه ها اکثرا از همینا دارن.

صفورا یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 00:30

ایشالا به سلامتیو دل خوش گلم.

ممنون عزیزم

س س یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 02:35

سلام سلام مامانی.پیشنهاد میکنم قبل از سفارش به دلاوران حتما یه سر جامی نزدیک حسن آبآد بری.چنتا کوچه پایینتر از مدرسه پیش دانشگاهیمون. کلن فقط کار کودک دارن و واقعا کاراشون تمیز بود.لا اقل وقتی من خرید میکردم که خیلی بهتر از بقیه میدین وطن ها بود.تمیز و مناسب..در ضمن کلی هم فکری شدم که پس من چم بود که تو هفته یازده مجبورشدم شلوار بارداری بخرم و شلوارام اذیتم میکرد!!!!!!

پیشنهاد خوبیه ها! ولی واسه آدم تنبلی مثل من خیلی سخته. اونجاها هم که همش طرح ترافیکه و ... نمی دونم والا! اینجا هم جنسهاشون خوب و تمیز بودا!

آری سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 13:42 http://ary-f.blogfa.com

به سلامتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد