مشکلات زندگی!


* من همیشه آدم کار امروز رو به فردا بینداز، شاید فرجی بشه‌ بوده‌ام!


حالا هم همینم. ولی دیگه نمی‌تونم این کار رو با خیال راحت انجام بدم. هر وقت این کار رو می کنم یه ترس و لرز عجیبی ته دلم رو می لرزونه که شاید از فردا دیگه فرصتی برای انجام کارهام، پروژه های شرکت و تمیز کردن خونه و فریز کردن مواد غذایی و ... وجود نداشته باشه.


خلاصه که بد وضعیه! بد!


* همه این چند روز رو تعطیل شدن، متین کارش شبانه روزی شده. اونم معلوم نیست کجا؟ من الان حتی نمی دونم تهرانه یا نه!


خلاصه که بد وضعیه! بد!


* یکی از نگرانیهای و دغدغه های مهمم هم از ترکیب دو مورد بالا پیش میاد اینه که خدای نکرده نتونم کلاه قرمزی رو ببینم و بچه ننه ندیده بمونم!



 
نظرات 14 + ارسال نظر
مهدیس سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 01:12

تا دیر نشده برو ببین واقعا عالی بوددددددددددد

قاصدک سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 09:08

منم این چند روز تعطیلی تعطیل نیستم و تنهام ..
به خودت آرامش بده عزیزم .. ایشالا وقتی همه چی مرتبه و سرجاش هست اون اتفاق قشنگ می افته

افروز سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 11:31

خانم کوچولو سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 12:22 http://daftardastak.persianblog.ir

درکت می کنم. برای من لحظاتی که منتظر یه اتفاق هستم خیلی کند می گذرن.
سعی کن حواست رو پرت کنی و فکر کنی که همه چی عادی داره میگذره. همه اینا برات خاطره میشه.

فلفل بانو سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 15:47

وای من که اصلا از فیلمش خوشم نیومد اصلا ارضام نکرد اونی که فکر میکردم نبود پر ناراحتی و دلتنگی و نداری بود
طوری که بچه ها هی آخرای فیلم به ماماناشون میگفتن بریم
نه پسرخاله نه اقای مجری نقش زیادی نداشتن فقط پسر عمه زا بود بیشتر

راما سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 16:58 http://missymemol.blogfa.com

اخییی مستانه جونم تنهایی
واسه نگرانی ها و بقیه مسائل هم خیلی حق داری خانومی
راستی چقدر سیسمونی آقا پسر آرامش بخش بود عکساش
مثل عکس صورتی خودت

عاطفه پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 12:38

مستانه عزیز تازه با وب لاگت اشنا شدم .خیلی خوشم اومد

آب تنی پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 22:43 http://abtani.persianblog.ir

این پست آخری مثل یکی از پست های قبلی ٬ رمز داره و باز من نمیتونم بخونم!

فیروزه شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 09:34

رمز پست آخر رو میشه بهم بگی لطفا؟

حوا یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 12:03 http://havvaa-aadam.persianblog.ir/

سلام مستانه جون
من خواننده خاموش وبلاگت بودم که از الان شدم روشن!
میشه به منم رمز بدی؟

ترانه یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 13:03 http://taranesam.blogfa.com/

من عکس مستانه باردار رو ندیدم :(

خانمه دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 07:40

ای بابا مستانه جون من که پشت در استبداد صغیرت موندنم و نتوستم بخونم.
میشه اف اف رو بزنی لطفا

ترانه سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 14:26

مستانه جون میشه برام رمز بفرستی؟

فلفل بانو چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 09:01

کجاییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد