وقتی کانال یک واقعا مناظره پخش می کند!


حالا که بلاگ اسکای دستی به سر و روی خودش کشیده و نونوار شده منم تصمیم گرفتم دستی به سر و روی این وبلاگ بکشم و سعی کنم زندگی دوباره توش جاری بشه.



نظرات 10 + ارسال نظر
S e P i D e H جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 20:49

عشق من

:*

آبینه جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 21:23 http://minoo1382.blogfa.com

ای خداچقدر می خوای دل ماروبااین ورووجک آب کنی خب.براش اسپنددودکن.

چشم عزیزم.
چقدر اسمت آشناست... یعنی همون آبینه قدیم ندیمایی؟
باید بیام وبلاگت رو بخونم.

memole جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 21:43

ای جونم
این خوشگله چه بزرگ شده
چه کیفی هم میکنه

لطف داری عزیزم... آره بزرگ شده خیلی...

یک زن جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 22:18

وووش وووش هی این تکرار عزیز دلم میدونی مستانه جان علی اولین پسریه که به دلم نشسته زیاد با پسر کوچولوها میونه ندارم ولی عکس این وروجک رو که میبینم هی دلم قیلی ویلی میره خوب .. براش یه ون یکاد بخون . هی فوتش کن

نظر لطفته عزیزم...

sahar شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 00:41

mashala be pesaret har chi bozorgtar misheh bamazehtar misheh.zadam be choub.to bloget por az hasse khoubeh man harvaght miam inja khaili hesaye khoub migiram.

مرسی سحر جان
خوشحالم که نظرت در مورد اینجا مثبته

فرنوش مور شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 10:12

ایشالله همیشه با موفقیت بر خلاف جریان آب بری و به اون چیزی که براش تلاش کردی برسی علی جونم

حالا همیشه هم خلاف جریان آب نرفت، نرفت!

قاصدک شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 12:03

چقددددددددددر خوردنی شده ..
چقدر خوشم میاد ازت مستانه .. میذاری پسرت حس های جدید رو تجربه کنه .. چقدر خوشم میاد ازت

آخه خودم همیشه دوست داشتم و دارم چیزای جدید رو تجربه کنم.

نینا شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 14:14

ولبخندی از روی عشق
زندگی برات همیشه جاری باشه علی کوچولو

:) :*

فیروزه شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 15:00

:****

سوفیا دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 23:15

از جهت زیر پیرنش که زده بیرون
از این چهت که آبیه
از این جهت که حلقه ایه
ووووی

:))
:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد