آبله مرغون


علی آبله مرغون گرفته. یکی دو هفته ای بود که منتظرش بودم و البته امیدوار که نگیره. دیروز وقتی با تب از خواب بیدار شد تقریبا مطمئن بودم که خودشه. ولی وقتی به جای جوش آثار سرماخوردگی ظاهر شد تعجب کردم. دلم نمی خواست سرما بخوره. یعنی به نظرم دردسرای سرماخوردگی از آبله مرغون بیشتره و حداقل برای بچه های کوچیک اون سخت تره.


اما شب بود که کم کم سر و کله جوشها هم پیدا شد.


امروز حالش از دیروز بهتره. یعنی آثار سرما خوردگی و تبش کم شده و سرحالتره. فقط جوشاش داره زیاد می شه که اونا هم هنوز خارش و اذیت نداره. 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
shima دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 14:38 http://man-bi-to.blogsky.com

انشاالله حال علی کوچولو زود زود خوب شه ، آبله مرغون توی سنین پایین معمولا خیلی شدید نمیشه و زود هم خوب میشه

تینا سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 13:06

عزیزمممم
البته الان بگیره راحت تره و زودتر تموم میشه تا بزرگسالی....
خدا شفا بده آقای کوچولوی شجاع مارو

غزال پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 17:05 http://gh-restart.blogfa.com/

خوب باشه علی کوچولو :)

خانم کوچولو شنبه 17 آبان 1393 ساعت 09:55 http://daftardastak.persianblog.ir

وای مستانه باورم نمیشه این تویی که می نویسی باز.
خیلی خوشحالم که بازم می تونم صفحه تو باز کنم و بخونمت.
ایشالا علی هم زودی خوب بشه. یه قورباغه بزرگ رو قورت دادی.
تو مادر نمونه ای هستی. بازم بنویس که خیلی خوبه.

تینا چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 11:08

بهتره علی ایشالا؟

الهه(جون جون) یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 14:50

آخی..خارشها اذیت کننده اس..
میشه بیاریش خونه ما پسرک هم ازش بگیره من خیالم راحت بشه
هرچی کوچیکتر باشن راحت تره دورانش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد