مستانه و لذتِ خوردن

امروز می خوام فقط چند خط در مورد «لذتِ خوردن» در مستانه صحبت کنم.

مستانه اصولاً چاق نیست، اما خوردن یکی از رکنهای اساسی توی زندگیشه ! یادمه آخرین بار بیستم آذرماه بود که برای وزن‌کشی(!) رفتیم و تقریباً هر دومون تصمیم گرفتیم هفشده کیلویی وزن کم کنیم. تا قبل از اون روز ما برای اینکه بیشتر حس با هم بودن داشته باشیم، علاوه بر صبحانه مفصلی که در منزل همراه با کانون خانواده میل می‌کردیم، صبحانه مفصلی نیز در محلٍ شرکت، در کانون گرم دو نفره عشقولانه میل می کردیم.

که حداقل حاوی یک پاکت شیرقهوه یا شیرکاکائو بزرگ به همراه مقادیر متنابهی انواع کیکهای آشناو دیگر مخلفات بود. بعد از اون هم انواع تنقلات میان وعده نظیر پسته، آجیل، پاستیل، کرانچی، لواشک و ... میهمان بزم عاشقانه ما توی شرکت بودن!!!

بعد وزن‌کشی فکر کردیم راههای بهتری هم برای درک با هم بودن وجود داره! بنابراین صبحانه دوم و تنقلات میان وعده رو حذف کردیم.

 

یه روز من دیدم مستانه یه چیزی رو یواشکی از کیفش بیرون میاره و کاملا استتار شده می‌خوره! به روی خودم نیاوردم و صبر کردم. چند دقیقه بعد از مستانه چیزی خواستم که مجبور بود در کیفش رو باز کنه و اون چیز رو به من بده. دیدم سراپای وجودش رو اضطراب فراگرفت! دستاش به وضوح می‌لرزید. تمام تلاشش رو کرد که من چیزی که توی کیفش داره رو نبینم. اما اونقدر تابلو عمل کرد که من دیگه نتونستم به روی خودم نیارم! دیدم یه بسته پاستیل بزرگ توی کیفشه و یواشکی می خوره... یواشکی...!

بازم چیزی نگفتم و با آرامش و خنده و شوخی قضیه رو فیصله دادم.

 

کلاس بسکتبالش که شروع شد، دیگه توجیه داشت! انرژیها رو جذب می کرد برای کلاس و اونجا می سوزوندشون!

تقریباً هر روز، حدود ساعت 10-11 اگه مستانه خودش چیزی برای خوردن همراهش نباشه، صداش تو گوشم طنین انداز میشه که متین! خوردنی نداری؟! منم که چاره ای برام نمی مونه جز اینکه توی این برف و سرما کت، کلاه کنم و هر چه سریعتر خودم رو به فروشگاه شرکت برسونم! خدا این فروشگاه با خوردنیهای متنوع رو از ما نگیره که من بدبخت می شم!

 

از علایقش هم براتون بگم شاید براتون جالب باشه. تا چند وقت پیش غذای مورد علاقه اش ماهی بود. در حد پرستش، ماهی دوست داشت  هر بار که با هم رستورانی، هتلی جایی می رفتیم، حتماً باید ماهی اونجا رو تست می کرد. اما جدیداً حس تنوع پسندیش رو به فزونی گذاشته و دوس داره غذاهای جدید رو تجربه کنه. هر فست فود، رستوران یا سلف سرویس جدیدی که می ریم باید یه غذای جدید تست بشه. اردک آبی، شعبات مختلف بوف، سوپراستار، استاربرگر،فیلا استار، پر، هفت آسمان، سون برگر، بوفالو، الو برگر، آندو، و بسیاری از اینجور جاهای دیگه که اسمشون یادم نیست، هنوز حضور پُرلطف و خواهش مستانه رو به یاد دارند...

البته میلک شیک (فقط طعمهای قهوه و نسکافه) ، آیس پک (فقط طعمهای فهوه، نسکافه و شکلات)  و جدیداً هات چاکلت نوشیدنیهایی هستند که هرگز از مستانه جدا نمیشن.

اصلاً بذارید نتیجه مادی بیرون رفتن دیروز رو براتون بگم. بعد از کلی گشت و گذار توی پاساژهای آنچنانی، تو مسیر برگشت چی دستمون بود؟ 8 بسته هات چاکلت، 2 بسته چی پلت، یه بسته Ritter sport...! یه دونه تخم مرغ شانسی

جالبه بدونین امروز هم غذای من چلوکباب برگ بود، ولی نمی دونم چرا نیم ساعت پیش سر میز ناهار حس کردم دارم کلم پلو می‌خورم‌!!!

راستی کسی نمی دونه چرا دیگه جیم جیم تولید نمیشه؟؟؟ این مستانه منو....

 

                                       

 

بیشتر از چند خط شد، ببخشید. مطمئن باشید تا همینجا هم خیلی چیزا از قلم افتادن!

"لذت خوردن" در مستانه هیچ وقت در چند سطر نمی‌گنجشک!

...

راستی بعدها سعی می کنم در مورد غذاهایی که مستانه دوست داره توی خونه با لذت فراوان بخوره  چند سطری بنویسم!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مستانه سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 13:46 http://baadbadak.blogsky.com/

ای وای!
آبروم رفت!
یکی یه کاری کنه!

بهاره سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 13:55 http://sepidehdaman.blogsky.com

فچ کنم این مستانه خانم شما یحتمل همزاد ندیده منه چون منم دقیقا عاشق هرچیزیم که اون دوست داره... تازه من معجونای بابارحیم و خیلی بیشتر از بستنیای آیس پک دوست دارک:)

گل دختر سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 14:21

سلام. خیلی باهال بود با امیر خوندیم و فقط من خندیدم (چشمک)

سایه سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 14:59 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

میگم یه فکر شیطانی به مغزم رسید . بیا دستای مستانه خانومو ببند به تخت و ترکش بده . خوبه هااااااااااا

خانومی هستم سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 15:04 http://www.khanoomiii.blogsky.com

سلام آقا متین و مستانه جون !

خوبید ؟ خوشید ؟ سلامتید ؟ شطورید ؟!

فکر کنم مستانه خانوم خواهر دوقلوی من باشه ! منم عاشوق هله هوله جات هستم . وایییی دهنم آب افتاد !

آقا متین واسه مستانه جون جونی چیزای خوشمزه بخر که مجبور نشه یواشکی بخوره . خوب گناه داره .

مستانه جون چاکریم !!! هر چی دوست داری بخور . اگه هم اقا متین واست نخرید بگو بیایم دهواش کنیم باشه عسیسم ؟ اصلا هم خجالت نداره خوب . کار خوفی میکنی .

منم شاید یه پست در مورد خوردنیهای مورد علاقه خودم و آقایی نوشتیدم !!!

بوس بوس مستانه جون .

مرسی آقا متین که خبرم کردین آپ هستین.

راستی مستانه جون باهات آشتیم . اما هر وقت آپ کردی خبرم کن خوب تا زود بیام بخونم .

خانم حلزون (نیاز) سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 15:13 http://niyaz5959.blogsky.com

مستانه جون چرا آبروت رفت .
به نظر من هیچ لذتی توی این دنیا بالاتر از خوردن نیست .
البته من بیشتر عشق انواع کبابها و غذاهای گوشتی دارم .
.
.
.
.
هر چی که خوردی و میخوری و خواهی خورد نوش جونت گوشت بشه به تنت .

نه تو رو خدا!
می دونی اگه همش گوشت بشه به تنم چی می شه؟؟؟

بهاره سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 18:54 http://sepidehdaman.blogsky.com

سلام مستانه جون
خوبی؟
ممنون که اومدی پیشم:)
منم با اجازت لینکت کردم:)
شاد و سرفراز باشید و در پناه حق.

مریم سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 19:27 http://mary-jeeegar.blogfa.com

وبتان را خواندیم!!
بسی زیاد دوستتان می داریم زوج خوشبخت!!
منتظر بقیه ی عشق ملستون هستم!!
بوس!

مریم بانو سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 19:29

از خوردن بسی فراوان لذت میبرم:p

خانومی چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 00:43 http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام مستانه گلم
اپیدم
دوباره میام پیشت

..خانومی.. چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 00:53 http://hessezibayezendegi.blogfa.com/

با این اوصاف که تعریف میکنید به قطع به جای هفشده کیلو نهده کیلو کم میکنید!
مستانه جان ارادت خاصب یه شکم مبارک دارند که این جای بسی تقدیر داره..
احترام بگذارید(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد