کجا، کی، چه جوری؟


هر دو سه روز یه بار تقویم رو برمی‌دارم و ورق می‌زنم و به بیست‌و‌دوی بهمن که می‌رسم دلم رو صابون می‌زنم که سه روز تعطیلیه و اگه اون وسط خودمون یه روز دیگه رو هم تعطیل کنیم می‌شه چهار روز و از توی چهار روز می‌تونیم یه مسافرت درست و حسابی در بیاریم.


اما با این‌همه ورق زدن تقویم و این همه این‌ور و اون‌ور کردن به هیچ نتیجه‌ی خاصی نرسیدیم.


مشهد تازه رفتیم و سمت غرب هم که احتمالاً خیلی سرده!


می‌مونه شمال و جنوب و مرکز ایران.


مرکز ایران که البته منظورم دقیقاً شهر دوست داشتنیه اصفهانه (+‌،+)، گزینه‌ی بدی نیست. به خصوص اینکه من دلم برای عموها و عمه‌هام و دخترعموها و پسر عمو کوچیکم خیلی تنگ شده (برای جلوگیری از غیرتی شدن متین نگفتم که دلم برای پسر عمو بزرگه هم خیلی تنگ شده!).

اما از اونجایی که عید ناگزیر باید بریم اونجا، این گزینه هم تقریباً منتفیه!



تورهای قشم هم همه‌شون برای اون تاریخ پره و کیش رو هم دوست نداریم، بریم (البته مسلماً اگه پولش را داشتیم بدمون هم نمی‌اومد).


شمال هم که نمی‌دونم توی این فصل چه جوریه و چقدر می‌شه به جاده‌ها اعتماد کرد.


و هیچ گزینه‌ی دیگه‌ای هم وجود نداره . داره؟؟؟


*   *    *


دلم می‌خواد یه روز یه پستی بنویسم که همه‌ی اونایی که میان بادبادک رو می‌خونن و نظر نمی‌دن، بیان نظر بدن! اما نمی‌دونم چه جور پستی می‌تونه این کار رو بکنه!



آخه شماها نمی‌گین مستانه‌ای که اونقدر فضوله که سعی می‌کنه از توی آینه‌ی ماشین اس‌‌ام‌اس‌های متین رو بخونه، اگه ندونه اون کسایی که میان بادبادک رو می‌خونن و نظر نمی‌دن، چه کسایی‌اند، ممکنه از فضولی بمیره (خدا نکنه!). نمی‌گین؟؟؟


*   *   *

خیلی دوستتون دارم. دارم؟؟؟


نظرات 71 + ارسال نظر
فیروزه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:01

سلام
آخه این چه جور ابراز احساسات کردنه: خیلی دوستتون دارم،دارم؟؟؟

این یه جور خاص ابراز احساساته!

فیروزه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:02

من که روزی ۲۰ بار (شایدم بیشتر) وبلاگت رو باز می کنم! ... دلیلشم اینه که بیخودی امیدوارم شاید دوبار در روز آپدیت کنی!!! یه دلیل دیگه اش هم رفتن به لینکهایی هست که به روز شدن

۲۰ بار؟؟؟ بی خیال!

وحیده دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:09 http://www.smmvff.wordpress.com

چرا به سیستان بلوچستان فکر نمیکنی؟
خوبه ها؟ برو شهر سوخته رو ببین... یه جایی هم داره وسطِ کویر که یه هو یه عالمه سبزه و درخت داره!!(یه بار ایرج میلانی رفته بود تو تی وی نشون داد)

خلاصه از این دست پیشنهادها بازم دارم ولی برید مسافرت خیلی خوبه...


دوست دارم برم ولی چون خیلی دوره باید چند روز بیشتر براش وقت بذاریم...

تینا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:18

فکر کنم شمال الان هوا عالی باشه... بیاین برین ما رو هم ببرین

حالا بذار ببینیم تا اون موقع هوا چه جوری میشه

sara دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:20

خوب من یکی از اونام.
وبتو دوست دارم چون هیچ وقت یکنواخت نیست.چون صادقانه است و چون اکثر وقتا یه کشف جدید (کتاب، فیلم ، عکس ، خبر،....) ، توش داره.
نظر نمی دم چون خودم وب ندارم و چون اکثرا حس و وقتش نیست.
همین دیگه.امیدوارم کامل بوده باشه.

نظر لطفته!

ممنون که این بار نظر دادی.

باتو دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:22 http://www.batotaeshgh.blogfa.com

راستش ما پنج شنبه شمال بودیم و هوا هم عالی بود . چه جالب گزینه ما هم برای مسافرت اون تعطیلیا اصفهانه با این تفاوت که خونه عمو اونجا نداریم .

حالا ببینیم اون موقع هوا چه جوریه!‌شایدم رفتیم شمال

فلفل بانو دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:28

تو همیشه پستات جذاب آبجی

ممنون فلفل جان!

نارنجی! دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:29 http://leilanarenjim.blogfa.com

منم یکی از همونام:-؛
تازه همشهریتم میشم یه جورایی
خب بیان همینجا دیگه
کجا بهتر از اصفهان؟
هرجا رفتین خوش بگذره

جدا کجا بهتر از اصفهان!

ممنون که خودتو معرفی کردی.

لینکت کردم.

فیروزه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:29

سلام
ببین مستانه من الان تقویم رو دیدیم ... چه جوری حساب کردی تعطیلات رو؟! من هرچی حساب می کنم یه روز بیشتر نیست!!!
پیشنهاد من برای سفر ، کاشان می باشد
سفرهای یه روزه به دماوند (برای لاستیک سواری) و یا لواسان و فشم هم خوبه ... میتونید ولایت ما (طالقان) هم برید و از سد طالقان بازدید نمایید

ببین ۲۲ بهمن سه شنبه اس. چهارشنبه مرخصی. پنجشنبه و جمعه هم تعطیل!

کاشان و طالقان رو تابستون رفتیم! جای جدید می خوایم!

یکی نیست بگه اصفهان جدیده یا شمال!

خاتون دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:29 http://nargesdailyprog.persianblog.ir

من هر روز به اینجا سر می زنم ولی معمولا نظر نمی گذارم. من و همسرم هم مهندس کامپیوتر هستیم و مثل شما باهم توی یک شرکت کار می کنیم. موفق و سلامت باشی مستانه جون

اولش خوندم با شما توی یه شرکت کار می کنیم! کلی ترسیدم!

ممنون!‌شما هم موفق باشین.

لینکت کردم.

نبات خانومی دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:33

مستانه غرب ایران امسال اونقدرها هم سرد نیستا!
والا منکه دیروز واقعا فکر میکردم آخرهای اسفنده بس که هوا ملس و بهاریه!

ببین مثل گلی یه پست بزن مخصوص خواننده های نامریی
منم دلم میخواد همچین کاری انجام بدم.

راست می گی؟ یعنی حتی تبریزم خیلی سرد نیست؟

امیدوارم همین پست این کار رو بکنه

ندا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:42 http://ansuyekhial.blogsky.com/

سلام
ممنون که لینکم کردی
منم اصفهان هستم

:)

الهه(جون جون) دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:57

ای شیطون ..حالا همه برات نظر میذارن..میگی نه؟نگا کن

بالاخره اینم یه راهشه!

خانمه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 11:57 http://he-and-she.blogfa.com/

اعصاب داری تو این هوای سرد بری سفر .
میگم برو تو کار خونه تکونی . جذابتره هاااااااا

خونه تکونی!!! نگو!!!

شمع سحر دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 12:03 http://bahareomr-2.blogfa.com

اگه من بودم می رفتم اصفهان چون ۸ سال اونجا زندگی کردیم خیلی خوب و جذابه.مخصوصا پل خواجوش.منم دوستت دارم مستانه گلم

می رفتی؟ حتی اگه قرار بود عید دوباره بری؟

ندا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 12:34

راستی چطوری سه روز تعطیلیه؟
تو تقویم ما که فقط یه سه شنبه رو تعطیله

۲۲ بهمن سه شنبه اس. چهارشنبه مرخصی. پنجشنبه و جمعه هم تعطیل!

پیتی دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 12:35 http://piti.blogsky.com

مرسی عزیزم که پیشم اومدی...

:)

هیوا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 12:41 http://vaghtidigar.blogfa.com/

سلام عزیز
منم یکی از همون ناشناسام.
شاید روزی ۱۰ بار میام پیجت.آخه هم خودتو میخونم هم لینکاتو.
امروزهم خودم یه وب زدم.خوشحال میشم سر بزنی.

امیدوارم مطالب قشنگی توی وبلاگت بنویسی

باران دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 13:12 http://baran.special.ir

خوش به حالت میخوای بری مسافرت...
نظر متین چیه در مورد مکان مسافرت؟

متین هم دوست داشت بریم قشم که فعلا نمیشه!

مجی دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 13:20 http://albumezendegi.blogfa.com/

۱- بیان خونه ما
۲- من هستم که نظر نمی دم
۳- به خاطر اینکه می بینم میای و نظر نمی دی
۴- گفتم شاید اینجوری دلت برام تنگ شه
۵- همون شماره ۱ صحیح است

خونه تون کجاست؟ اصفهان؟

در مورد نظر ندادن هم بهت حق می دم!

لیلا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 13:26

عزیزم من از اون دسته از ادمام که 1سالی
هست وبلاگت رو می خونم اما نظر نمی دم اما واقعا هم دوست دارم هم روزی نیست که
نوشته هاتو نخونم امیدوارم همیشه شاد باشی

ممنون لیلا جان. از آشناییت خوشحال شدم.

روزانه های ما دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 13:26

منم بعضی وقتا نظرمیدم.ببین بازی پست چهل منو انجام بده خب!

برین اهواز!

با چی بریم اهواز؟ با قطار؟ بدون ماشین سخت نمی گذره؟

تو رو جز اونایی که نظر نمی دن حساب نکردم.

هیما دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 13:31 http://hima77.blogfa.com

سلام مستانه عزیز و کنجکاو
من که همیشه میخونمت و به ندرت کامنت میذارم

برای سفر سمنان و کاشان و کلا کویر و پیشنهاد میکنم حتما خوش میگذره بهتون

آخه من می دونم مثلا وقتی اصفهان بریم یا مشهد یا شمال کجا باید بریم.

ولی اصلا نمی دونم توی سمنان یا کویر دقیقا چی کار باید بکنیم و کجا باید بریم.

زهرا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 13:39

منم که هرروز میامو وبلاگتو می خونم.خیلی باحال می نویسی.گفتم بهت شباهتات به من زیاده.منم که عاشقه اینم ببینم که کی شبیهه منه.دیگه هیچی.منم دلم مسافرت می خواد با توجه به اینکه 2 ماه از عروسیمون می گذره و هنوز ماه عسل نرفتیم.من دلم مشهد می خواد.

امیدورام قسمتتون شه به زودی یه سفر خوب به مشهد داشته باشین.

پت دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 13:40 http://chocoholic.persianblog.ir

مرسی برای عکسها

عکسهای اصفهان رو می گی؟

خانوم گلی دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 13:44 http://m-ylife.blogfa.com

سلام مستانه جان.مستانه چرا گزینه استراحت تو خونه و گردش و بیرون رفتن دو نفره رو انتخاب نمی کنی؟

برای اینکه وقتی توی خونه باشیم، مامان بابای من توقع دارن یه روز رو بریم اونجا! مامان بابای متین هم توقع دارن یه روز رو بریم اونجا! و به همین سادگی حداقل دو روزمون میره!

روانی دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 13:58 http://1psycho.blogfa.com

سلام مستانه جون
من یادمه یه بار داشتم وبلاگ انی دالتونو میخوندم اون پستی که نوشته بودی با دوستات رفتی بیرون اومدم یه سری به وبلاگت زدم خوشم اومد
از اون موثع میخونمت
ولی نمیدونم چرا کانت نمیزارم
هر روز که ظهر میام نت وبلاگتو باز میکنم
دوست دارم
حالا دیگه دحتر خوبی میشم میام نظر هم میزارم

خیلی خوشحالم که اینجا رو می خونی.

لینکت کردم.

هور دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 14:20

سلام ...منم از اون خواننده های نامرئی هستم که تقریبا از قبل از عقد شما اینجا رو میخونم ..همیشه هم آرزوی خوشبختی شادی و سعادت براتون دارم ..نیازی به پست خاصی نیست همینکه نوشتی ممکنه خدایی نکرده از شدت فضولی اتفاقی برات بیافته همه ی اونایی که دوست دارن میان برات مینویسن ..برای مسافرت هم من کرمان رو پیشنهاد میدم به دلیل اینکه این روزا هم هوا خیلی تمیزه هم هوا خیلی بهاریه هم که کلا ما خیلی با حالیم...شاد باشی و موفق

دوست خوبم از اینکه می بینم دوستای خوبی مثل شما دارم خیلی خوشحالم.

هور دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 14:23

اگرم تصمیم گرفتین بیاین این ورا خبر بدین بیایم استقبال آخه ما کلا مهمون خیلی دوست میداریم..

فکر نمی کنم توی این چند روز بتونیم بیایم کرمان. اما حتما برنامه ریزی می کنیم و به زودی یه سر به کرمان می زنیم.

گلدونه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 14:51 http://www.gharibe0001.blogfa.com

سلام. شاید منم یکی از اونا هستم که میام و کامنت نمیذارم کسی چه میدونه؟

شاید...

امیدوارم به نتیجه برسی !!

قشم هم خوبه ها !!!

خوش می گذره بهت ... شک نکن

خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا

برای قشم نتونستیم بلیط یا تور پیدا کنیم وگرنه خودمون هم اونجا رو به همه جا ترجیح می دادیم.

واقعا اصفهان هم خوبه !!

منم مثه نارنجی !!

موافقم !

منم می دونم اصفهان خوبه. ولی یک کمی شک دارم...

سمیرا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 15:14

سلام مستانه جان

اومدم اعلام حضور کنم

من همیشه نوشته هات رو می خونم، ولی فقط یکی دو بار اون اوایل برات کامنت گذاشتم.. روزهای نامزدیتون.

همیشه شاد باشی.

سمیرا جون ممنون به خاطر حضورت...

تینا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 15:20

کدوم؟؟

اون!

هانا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 15:57 http://hapyland.blogfa.com

ما هم همیشه می خوانیم.از این عکسایی که میذاری خوشمم میاد.مخصوصا این زن با بادبادکش

ممنون که میای پیشم.

تینا دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 16:05

اوهوم ! مرد هزار چهره رو یادته؟

:))

بانوی سرزمینهای شمالی دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 16:35 http://banoo60.blogfa.com/

بیاین شمال هوا عالیه .البته یکی دوروزه یخورده بارون میاد ولی زود قطع میشه .من امروز با وبلاگت آشنا شدم یعنی از وبلاگ خانوم گلی .میشه بگی از کدوم فیلتر شکن استفاده میکنی .شدیدآ محتاج یک فیلتر شکن میباشم یه فیلتر شکن دارم که خودش فیلتره

با بارون مشکلی نداریم ولی یک کمی از جاده ها می ترسیم و از اینکه یهو برف غافلگیرمون کنه.

لینکت کردم.

whiterainbow دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 17:42 http://whiterainbow

ye poste khososis bezar hame miyan nazar midan o pass word mikhan!!!!
alabate nemidonam to blog asky mishe ya na!!

این امکان توی بلاگ اسکای نیست. ولی همین پست خوب بود و همین کار رو کرد.

ناتانائیل دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 17:47 http://letterbox.blogfa.com

با قطار که بری یزد فقط ۵ ساعت تو راهی. می تونی قطار شبانه بگیری که شب راه می افته و صبح می رسه. اینطوری روز ۲۲ بهمن یزد هستی. هوا هم خوبه فقط شب ها کمی سرد می شه.

دارم بهش فکر می کنم...

سعید دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 18:02

من اگه بودم میرفتم شیراز و یا یزد، شیراز که به توضیح نیازی نداره، ولی در مورد یزد باید بگم بهمن 77 با متین جان و بقیه بچه های مدرسه یه سفری داشتیم به اون دیار... خیلی زیبا بود و خوش گذشت.
برقرار باشید

شیراز دوره ولی یزد بد نیست. بهش فکر می کنیم...

سیندخت دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 18:04

راستش...اگه جای تو بودم می رفتم جنوب...من عاشق جنوبم! هرچند فقط کیش و قشم و شیراز رو دیدم...
مدتیه که خیلی دوست دارم کرمان و یزد و چابهارو ببینم...

منم جنوب رو دوست دارم. اما با ماشین نمی تونیم بریم چون دوره و بلیط هم نتونستیم پیدا کنیم...

شمع سحر دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 18:11 http://bahareomr-2.blogfa.com

باور کن عیدم دوباره میرفتم اصفهان چون میرم بیرون و تو خونه بند نمیشم.تازه اطرافش شهرای زیاد و زیبایی داره میتونی اونجا هم بری البته برای یه چند ساعتی که فقط بری و ببینی ودوباره برگردی اصفهان.

شایدم به حرفت گوش دادیم و رفتیم اصفهان...

نسیم دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 18:21

سلام مستانه جون
منم یکی از همونام

:) خوشحالم که اینجا رو می خونی...

فاطمه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 18:53

من اومدم اعتراف کنم اینجا رو می خونم و این اولین نظرم هست

محض اصلاع بووود فقط مستانه خانوم

:) ممنون عزیزم. همین که میای اینجا خیلی برام ارزش داره.

معلمی از بهشت دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 19:30 http://soular.blogfa.com/

فکر کنم الان بندر عباس خیلی هواش عالی باشه. برای خرید شب عید هم وقت خوبیه. به یزد ما هم سر بزن

برای بندرعباس بلیط پیدا نکردیم. ولی دارم به یزد فکر می کنم...

بهنوش دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 19:40

منم یکی از همون خیلی هام.
اومدم حاضری بزنم و بگم هر جا میرین کرمان نیاین.

چرا کرمان نیایم؟ چرا؟

Azi دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 19:56

منم یکی از اونا هستم که میام و کامنت نمیذارم.هم روزی نیست که
نوشته هاتو نخونم امیدوارم همیشه شاد باشی
یه دلیل دیگه اش هم رفتن به لینکهایی هست که به روز شدن

آزی جون خوشحالم که بهم سر می زنی.

اسیه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 20:14

مستانه باور کن روزی ده بار می یام نت روزی ده بارم می یام بلاگت .جونه اسی یه بار بیا رو ایدیم کارت دارم جای خواهری خوب قربونت برم

من ایدیت رو به لیستم اضافه کردم. هر وقت بودی یه پیام بده!

باران دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 20:15 http://barancheckcheck.blogfa.com

خب حالا طهران بمونید... و از هوا لذت ببرید

به خانوم گلی هم گفتم اگه توی خونه باشیم، مامان بابای من توقع دارن یه روز رو بریم اونجا! مامان بابای متین هم توقع دارن یه روز رو بریم اونجا! و به همین سادگی حداقل دو روزمون میره!

کتانه دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 20:21

فکر کنم اون بست همین بودمنم یکی ار همونام.اینجا رو میخونمزبا بقیه فرق داره.تنوعش جالبه.الکی نیست.

آره منم فکر می کنم همین بود.

نمی دونی وقتی اسمت رو دیدم یاد چه چیزایی افتادم. یه دوست داشتم اسمش کتانه بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد